Drømmetydning...! {{forumTopicSubject}}
Hej HG...!
Havde en sjov og lidt mærkelig drøm i nat, som jeg godt kunne tænke mig i kunne komme med nogel bud på hvorfor jeg drømte sådan. Drømmen var som følger:
Jeg var med nogle venner i et stort indkøbscenter (blanding mellem City2, og Fisketorvet), for at lede efter tøj, pludselig møder vi en pige som en af mine venner kender, hun arbejder også i centret, hun var meget smuk (så vidt jeg husker, lang mørkt hår), da hun har fri hjælper hun med at finde noget tøj til mig.
Pludselig sidder vi på en bænk og jeg kommer til at kysse hende på kinden, jeg bliver MEGET flov og vi går en tur på standen med 'Aygo' (vores hund in real) se evt. profil), det var super hyggeligt.
Jeg fortæller min ven at jeg kyssede hende og at vi har været på stranden, i det samme siger han at det er hans storebror kæreste. Han lover at holde det hemmeligt, og jeg får lov til at tage med ham hjem, under beskyldningen at vi har været oppe og sloges.
Vi kommer hjem til dem, og snakker kort med broderen, og så kommer hun ind af døren
*PUF* så vågner jeg.
Det mest mærkelige ved drømmen er at hun er mørk/udlænding. Har aldrig syntes den slags piger. Ikke at jeg er racist, bare så i ikke tror det
-POPP-
sep 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 202
jan 2006
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 316 Svar: 2.633
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.791
Prøv at læse nedenstående link det er om 'Forhold i drømme'
(link fjernet)
En venlig hilssen
Ninna Oline
jan 2006