{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Drømmetydning {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Måske et lidt langt skud det her. Men er der nogle her der har forstand på drømmetydning?

Jeg har haft samme drøm adskillelige gange, og præcis samme tema har gået igen siden jeg var 5. Jeg drømmer også andre drømme, men denne type drømme går igen og igen, ja i nu snart 20 år - og nu må det gerne snart holde op.

Jeg ar prøvet at søge lidt rundt på nettet for at forstå hvad det handler om, men jeg synes slet ikke det giver mening. Er der nogle der selv har forstand på det eller ved hvor jeg evt. kan søge læsning om emnet?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømmetydning
  • #1   15. jan 2014 Jeg har en bog om drømmetydning. Generelt gør jeg en del i drømme,tarot, alternativ behandling mv.
    Du må kunne finde bøger om emnet på biblioteket.

• #3   15. jan 2014 Jeg kan netop godt finde bøger osv - men jeg kan ikke få det jeg læser til at give nogen mening.

Vark: ha ha, jamen rygning er ikke kun en skidt ting så *griner*

• #4   15. jan 2014 En dag skal det nok give mening

• #5   15. jan 2014 Kunne det være din underbevidsthed, der fortæller dig, at der er noget, der skal bearbejdes?

• #6   15. jan 2014 Om yderligere 20 år måske smiley

Anna: Sagtens - men aner ikke hvad det skulle være. Kan læse mig frem til at drømme kommer igen når ens underbevidsthed prøver at fortælle en noget - hmm. Men aner ikke hvad det kunne være..

• #7   15. jan 2014 Det behøver jo ikke nødvendigvis være "skeletterne" der vælter ud af skabet. Men bare et eller andet, som har - og stadig påvirker dig.

• #8   15. jan 2014 Hvis det er en drøm der går der på, har du så prøvet at skrive den ned eller tegne den? Det kan nogle gange få dem til at gå væk.

Jeg har "ansvarsdrømme" og har tre der går igen og igen og som har gjort det i næsten hele mit voksenliv, men den ene er fuldstændig holdt op efter jeg er begyndt at skrive en roman baseret på den.

• #9   16. jan 2014 Jeg kan da prøve smiley men der er ikke rigtig nogen reel "historie i den". Men at prøve kan ikke skade

• #10   16. jan 2014 Ja, det sker der jo ikke noget ved. Nogle gange hjælper det bare at få den ud. smiley

• #12   16. jan 2014 fra jeg var helt lille, til ca 20 havde jeg den samme drøm flere gange om måneder

det var ikke noget logisk men kiggede ned ( ikke faldt ) i tragt af krøllet papir - det suser og en kvinde snakker - jeg ved hvad hun siger, jeg kan forstå ordne men kan ikke forstå det overhoved - det er engelsk men lyder som... russisk ?

også vågner jeg , svimmel og ør

• #13   16. jan 2014 Calule og rulle pølsen , nu jeg godt nok nysgerrig , men helt forståligt vis det er for privat at fortælle smiley ved drømme ka være totalt usammenhængende , men vil du fortælle lidt hvad den handler om din drøm ? jeg har selv en drøm , som nu kun kommer sjældent , men da den startet var jeg 12år og tro det eller ej, havde den samme drøm i to år næsten hver dag. og det var en uhyggelig drøm. men lige den drøm gav mening næsten for mig, fordi den handlet óm nogen ting jeg havde været igennem i mange år. men nu er jeg 30 år og ka stadig drømme den, men der går lang tid i mellem. nu håber jeg ikke jeg skræmmer dig for er bestemt ikke min mening , for du tænker , det jo næsten 20 år, ja det er det. men for små 10 år tilbage , stoppet jeg med at drømme den drøm med lange mellem rum, da jeg åbnet mig og stod ved den drøm , og hvem jeg er , og at den drøm havde i mig selv prøvet at fortælle mig noget hele tiden, og tror også du føler at det derfor du vil finde noget óm drømme tydning . og jeg syntes det en virkelig god ide derfor jeg fortalte dig her om min oplevelse . men tror det svært for dig at finde svaret i gennem bøgerne , for det er for indviklet , har været der smiley jeg ville ofre penge og gå til en drømme tyder , men! tror der er virkelig få der har sådan rigtigt styr på det, jeg mener , at der nok er mange fup mennesker der ude. og der kommer det svære .hvordan du finder en som der er troværdig . så der var en bruger der kunne anbefale en. men igen ka du ikke vide om det nu er en "god anbefaling " og ikke for at fornærme vedkommende der skrev det. for det jo kun i god mening det blev skrevet. men håber du ville kunne finde en hvor du ka se en masse kommentar på fra folk om de har haft gode oplevelser hos denne drømme tyder osv . men håber du finder det svar du søger på den ene eller anden måde. for det ka være sådan en forudløsning og ved jo hvad jeg taler om fra egen skulder. held og lykke smiley

• #14   17. jan 2014 Jamen det er ikke fordi det er en super privat drøm, så det kan jeg da sagtens smiley
    Drømmene omhandler altid huse/slotte. Der har været flere forskellige. Hovedsagen i allesammen er jo længere ind/op man kommer i huset jo mere "fucked up" bliver det. Der sker sære ting, stole flytter sig selv, vandet tænder sig selv og der er en uvenlig attitude så at sige. Jo længere ind i huset jeg så kommer jo mere mørkt/dystert bliver det, og der er ånder og det spøger. Meget uhyggeligt og creepy.

Går ALTID derind, men leder ikke efter noget. Bliver nærmest draget af at "se hvad der er". Lidt dumt hehe, måske jeg skulle prøve at lade være med at gå ind smiley

Ja, har også forstået det som om det er min underbevidsthed der vil mig noget, og nu der er gået snart 20 år må den synes jeg er relativt tunghør smiley
    Kan læse at huset repræsenterer mig selv, men synes jo ikke ligefrem jeg bliver mere uhyggelig jo længere man kommer ind smiley smiley

Kommentér på:
Drømmetydning

Annonce