{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så trist.. :o(
  • #1   31. mar 2007 øv øv øv.... hvor jeg kender det har prøvet det min den gamle, jeg havde, hun var en skide flot hund, alt var som det skulle være... lige undtagen hendes bid der var på grænsen af underbid og så hofterne C2/D1 - Så den gang levede hun ikke op til specialklubbens regler for avl - men godt DKK´s så hun skulle ikke bruges til avl, at der så skete en ups parring, hvor evt. hvalpe godt kunne få stambog, valgte vi at hun skulle have dem, vi fik dog kun en kæmpe dyrlæge regning og ingen hvalpe smiley ud af det.

• #2   31. mar 2007 Ej hvor trist...........virkelig ked af det på Cias og jeres vegne .

Kram her fra

• #3   31. mar 2007 Ej for pokker da Mette........................

Det er jeg godt nok ked af at hører, på jeres og Cia´s vegne.....

Hun er s**** SMUK alligevel, men jeg kan godt forstå at det er en hård besked når man har arb så hårdt for det, jer begge to................og det hele bare falder til jorden..

Stort trøstekram herfra

KH Heidi og co

• #4   31. mar 2007 Tak alle sammen..

Heidi vi må op på hesten igen og jeg håber at vi kan få knaldet nogle super gode resultater hjem med den lille ny prut..

• #5   1. apr 2007 Helt rigtigt Mette, bare op på hesten igen...
    Og selvfølgelig kan i da få super resultater...

Held og lykke med den lille ny.................. og nyd jeres 100% smukke smukke hyggehund.

Knus herfra

• #6   1. apr 2007 Tak Heidi.. Ja hun nyder livet gør hun, man kan ikke lade være at give hende lidt ekstre opmærksomhed og slække lidt på reglerne når hun jo står som hun gør.. smiley

Kommentér på:
Så trist.. :o(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce