{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Har lige fået en trist oprigning :o( {{forumTopicSubject}}

Min steddatter ringede for 20 min siden og fortalte at hun havde været til en fest med nogle af sine skolekammerater ( hun er 16 år) her til aften, og pludseligt flipper festens vært helt ud og tager sin kæle rotte og slår den ihjel, derud over tager han et andet dyr (ved ikke hvilket) og gør det samme............ Min steddatter og alle i selskabet er dømt røstet, han siger at han vil slå kattene ihjel, også skynder min steddatter og nogle af hendes venner sig, at snuppe de 3 katte og løbe ud af huset med dem, den ene skulle være gravid i en alder af 7 mdr, hun ringede så for at høre om jeg kunne tage dem, og selvfølgelig kan jeg da det, men så kommer problemet, jeg bor ved Præstø og hun er ved Odsherred, jeg har ingen bil, og den vi plejer at låne gik i stykker efter vores tur til Jylland for at hente Niki :o(
Min steddatter, siger at hun vil prøve om de kan have kattene hos veninden, indtil hun kan få sin morfar til at hente dem og køre dem herned, der går så ca 10 min, så får jeg en sms fra hende, at venindens mor ikke vil have de stakkels katte i sit hus, og min steddatter står over for det valg, at slippe dem løs, eller aflevere dem til den sindsyge teenager der ville slå dem ihjel................
Hun slipper dem løs, og håber på det bedste, men er knust......... som hun skrev, Hvad har jeg dog gjordt?
Jeg sidder her og føler mig fuldstændig magtesløs, og ikke i stand til at trøste min steddatter og hjælpe de stakkels katte, som var mere end velkomne.......

Ville bare lige dele det med nogle :o(

En sørgmodig historie, fra en ellers stille aften hos GDF :o(

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige fået en trist oprigning :o(
Kommentér på:
Har lige fået en trist oprigning :o(

Annonce