{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Dana fik et ben galt i halsen :( {{forumTopicSubject}}

Ja eller hvad man nu kan kalde det.

Hun havde fået ben i går, udenfor, så her er ikke noget der ligger herinde smiley

Her til morgen, ligger hun og snuer, pludselig kommer hun med et par host og hak, og lyder og ser ud som om hun er ved at kaste op smiley

Jeg bliver straks bekymret, fordi det lyder som om hun har slim i halsen smiley

Men derefter er der ingenting, før igen da hun tigger efter Bent`s brie ost ved morgenmaden, og denne gang gør hun det 3 gange efter hinanden, og vupti kommer der en lille stump kødben op, som hun straks gnasker i sig smiley
Siden da har det intet været, og hun er frisk og glad som hun plejer smiley

Så er det jeg tænker, har den siddet der i halsen hele natten ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dana fik et ben galt i halsen :(
  • #2   4. okt 2014 I sidste uge måtte jeg komme Paw til undsætning, han begyndte at hoste temmelig voldsomt, og det var ca. 1 cm af en dentasticks som sad i halsen. Heldigvis kunne jeg lege nå den med fingrene, og få den ud.

• #3   4. okt 2014 Tror måske også det kan have været et stykke der er sent retur fra maven da den af en eller anden grund ikke har kunnet nedbryde det...

Her fordøjer Ipsen alt, hvorimod Nova stort set altid gylper et mindre ben stykke op 10-12 timer efter hun har fået ben, hvilket så ofte vil sige ved 5-tiden om NATTEN smiley

Kommentér på:
Dana fik et ben galt i halsen :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce