{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Dana hos dyrlægen i dag . {{forumTopicSubject}}

Ja så fik vi været på vordingborg dyrehospital med Dana.

Først så ringede dyrlægen og aflyste, Thomas var blevet syg.

Men så lavede de det om til at hun kunne godt få undersøgt øret, det skulle jo også forgå under bedøvelse.

Vi lander der ovre kl 9,45.

Først bliver Dana vejet, og så får hun bedøvelsen, jeg bliver hos hende indtil hun er faldet i søvn.

Så skal jeg vente udenfor.

Efter 10-15 min, kalder de på mig.

De kan ikke se at der skulle være noget galt med hendes øre, det kan tænkes at hun måske har noget vand på den anden side af trommehinde, det kan de ikke udelukke.
Det eneste minus de så, var at på det venstre øre, som ellers blev erklæret fint hos dyrlægerne i fakse, at der lå ligsom en hinde eller en slags polyp på trommehinden, men de mente at der ikke skulle gøres noget ved det, og at det ikke generede hende.
det eneste bud de ellers havde var at der i hvert øre var 1 langt hår, bare et enkelt, men rimelig langt hår, så det klippede de i begge øre, og så skal hun ellers holdes under obsevation vedr de ører der.

MEN.... smiley
da de stod og fortalte mig alt det, lå Dana stadig og sov ( var stadig bedøvet ) så opdagede jeg at der var blodpletter på gulvet smiley

Pegede og spurgte ind til dem... jamen de havde lige benyttet sig af lejligheden til at klippe hendes kløer når nu hun var bedøvet, og de kom desværre til at klippe ulvekloen på det venstre bagben for kort så den blødte smiley smiley

Jeg sagde stille til dem, at på en måde synes jeg det er ok de klippet hendes kløer, men ville da godt have haft at de havde spurgt mig først, istedet for at gøre det uden mit vidne, det er jo trods alt min hund smiley

Hendes tænder kommer så til at vente til Thomas er rask igen, indtil da har vi fået en hunde-tandbørste og noget lever-tandpasta med hjem til hende.

Ved ikke om jeg synes jeg kom nogle vegne, ud over at jeg blev 1400 kr fattiger smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dana hos dyrlægen i dag .
Kommentér på:
Dana hos dyrlægen i dag .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce