{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

Et par spørgsmål... {{forumTopicSubject}}

Jeg er helt grøn i det her med at være damper, så synes det er fantastisk med denne gruppe... Men hold da op vidste slet ikke at det var så omfangsrigt, det er godt nok en verden for sig selv smiley

Jeg har købt en startpakke med to ego-t dampere og har et par spørgsmål:

I går da jeg dampede fik jeg pludselig væske i munden, føj siger jeg, det var en oplevelse jeg godt kunne være foruden... Er det noget der sker tit? Eller gør jeg noget forkert?

Jeg vil gerne have en større tank, hvad anbefaler i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et par spørgsmål...
  • #1   6. mar 2013 Det kan godt ske hvis man lægger nogle tanke ned eller overfylder dem... Jeg har mest vivi Nova tanke da de kan ligge ned og så giver de bare en meget bedre damp....

• #2   6. mar 2013 jeg fik faktisk en 'brandvabel' på læben en dag jeg fik væske med, nøj det gjorde ondt, jeg sørger altid for at mine dampere står op, så der ikke sker læk, for fy-for-føj det er træls smiley

• #3   8. mar 2013 tulle, tak for svaret. Jeg har nu bestilt 2 vivi nova tanke, glæder mig til at de kommer smiley

Karin, av for den da, det har gjort nas smiley

Ved I om man skal rense tanken hver gang man fylder væske på eller kun når man skifter til en anden væske? Og hvordan renser man tanken?

• #4   8. mar 2013 Jeg renser mine når de smager mystisk ... Eller hvis jeg skifter væske.... De nye du får kan skilles ad og vaskes.... Dine gamle skal ligge i blød i meget varmt vand ikke kogende..... Og så tørre bagefter

Kommentér på:
Et par spørgsmål...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce