Et par spørgsmål... {{forumTopicSubject}}
godaften alle sammen, som nogle af jer ved har jeg en hund i pleje... Og det sværeste i det her forløb for os er at han skal fungere sammen med buffy.. buffy er selv et kapitel for sig.. vi er nr 7 der her hende.. men vi har fået en god hund ud af hende...
Banjo som den bette nye hedder, har været her i en 4 dage, til at starte med var buffy som regnet, meget dominerende.. men leger dog med ham.. hun står over ham og snapper i luften ved siden af hans hoved plus hun prøver at få hans hoved ind i munden.. hvilket hun også gør ved eddi, for lige at sige hey jeg er størst...
mine spørgsmål er så følgende..
Skal jeg lade hende lave disse udfald.. indtil nu har jeg ladet hende gøre det, men stoppet hende når hun er blevet for meget eller for voldsom.. for tænker selvf skal hun makere sig over for den nye.. men hun skal jo samtidig heller ikke gå ind og styre hvem der skal bo her..
det er sådan set værst om aften når hun er træt..
Og så med hensyn til at lufte to hunde der er kædet sammen... de hiver hinanden rundt, og de for hver især ikke tid eller lov til at lave deres buisness, er det bare et spørgsmål om træning.. i så fald, hvordan træned i det...
håber i kan finde hoved og hale i det jeg skriver.. har lidt svært ved at få mine tanker skrevet ned
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
Et par spørgsmål...