{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

Hjemme efter sygehus ophold. {{forumTopicSubject}}

Jeg kom hjem for lidt over en uge siden, efter og havde været indelagt i 9 dage på sygehuset med dårlig mave. Fik stille Dianosen: Colitis Ulcerosa.

I mens jeg var indlagt boet min rigtig gode veninde Caroline, hjemme ved mig med hundene. I mens jeg var der oppe havde hundene fået lopper, og hele lejligheden har været indevendt for at gøre rent, og komme af med de ubydne gæster.

I mens jeg lå der oppe, savnet jeg bare hundene så meget. HAr aldrig været væg fra dem siden jeg fik Liva da hun var 8 uger gammel, og hun bliver 4 år her til August. Fandt du af, lige så afhængi de er af mig, lige så afhængi er jeg af dem. De skal bare være der i min hverdag, de skal bare ligge med mig i sengen om aften og om natten og sove:O) Kender i til det?

De sidste dage jeg lå der op, kunne jeg ikke sove, så sov næsten med dynen i mine arme, fordi Bailey plejer og ligge der. Var trist og ked af det.

Er der nogle der har prøvet noget ligne? Og ved godt det lyder skørt.

Da jeg endelidt kom hjem, måtte jeg ikke gå ud af døren for hundene, uden de var med. Tror de var bange for jeg ikke ville komme tilbage:(

Håber ikke det her lyder helt skørt, men håber på måske at hører fra nogle af jer, der har prøvet noget ligne, eller har det på samme måde som mig?:O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemme efter sygehus ophold.
  • #1   15. jul 2012 Min Chili og jeg har det på præcis samme måde! Kan virkelig ik undvære den hund, og han fungerer heller ik optimalt uden mig... Det virker måske skært for mange, men jeg ved at Chili er min soulmate... Ved slet ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv den dag jeg mister ham... :-S

• #2   15. jul 2012 Jeg var en forlænget weekend oppe ved min kæreste og kunne ikke have hundene med... Jeg var så trist, og kunne ik andet end tænke på Chili... Det hjalp så heller ik at min underbo, som passede Chili (Han kender hende, og er blevet passet der før) ringede og fortalte hvor ulykkelig han var, han sad bare ude ved døren og græd.. Det var frygtleigt... Tog os tidligere hjem, for kunne simpelthen ik bære det...

Til august skal vi til bryllup i Norge hvor han heller ik kan komme med, gruer for hvordan det bliver smiley

• #3   16. jul 2012 Kender jeg alt for godt smiley

• #4   16. jul 2012 Min mand optog en lille video af Bianca, en aften jeg ikke var hjemme - han havde fortalt at hun ligner en schæfer på ørerne, når jeg ikke er hjemme. Hun kan ikke slappe af, er hele tiden på vagt.

Det er vel på en måde lidt synd - for jeg kan jo ikke evig og altid have hende med mig. Men heldigvis har hun de 2 andre, der er bedre til at slappe af, selvom de er alene.

Og jo - jeg savner også mine hunde, når jeg ikke kan have dem med...man bliver sq lidt afhængig af det kræ... ;o)

• #5   16. jul 2012 Her i huset er det også mig der har det tætteste bånd til hunden. Jeg har været i London et par gange med 2 overnatninger, og det første halve døgn venter han på mig ude i entreen:(
    Men jeg har fået at vide af min adfærdsrådgiver at jeg skal prøve at lade være med at tænke på ham når jeg er væk, fordi det kan hunden ofte mærke. Hvis båndet er tæt. Hun har passet andre folks hunde, og har præsteret at måtte ringe til dem og bede dem lade være med at tænke på hunden, fordi hun kunne se det på hunden, så snart tankerne gik til den. Lidt weird måske, men hunde har måske en endnu mere udviklet sjette sans end vi mennesker?
    Guincho kommer og fortæller mig ivrigt hvornår det er tid for morgentur. Han timer det så vi møder hans morgengåturs-veninde ovre på hjørnet. Også selvom hun og jeg ikke går på noget præcist tidspunkt, det er bare mellem kl. 8.30 og 10 vi starter ud med gåtur, det er forskelligt fra dag til dag. Men Guincho har en helt klar fornemmelse af hvornår de er gået ud af døren, det er jeg ikke i tvivl om. Telepati hundene imellem? Jeg ved det ikke, men jeg er sikker på at Guincho kan noget ekstra der:).

• #6   16. jul 2012 Lyder meget tankevækkende, Vivian... smiley

• #7   16. jul 2012 Et eller anet sted er jeg rigtig glad for at hører det ikke er mig den er helt alt med;O) Kan bare ikke undværre dem i mit liv, de skal være der, og de skal putte med mig om natte:O) Når jeg skifter side og natten, tager jeg bailey lige så stile op, og ligger ham over på den anden side, og putter dynen på ham igen, og tøserne følger med. Hi hi:O) Uanset hvad sider jeg ligger på når jeg vågner om morgen, ligger de der. Så de 9 dage der, var et rent helvet for at sige det rent ud sagt:( Viste de havde det som blommen i et æg, der hjemme ved mig selv, sammen med min veninde Caroline, men jeg var der ikke. De sidste natter, græd jeg, og måtte ringe hjem og hører om de var okay der hjemme. Jeg fik tåre i øjne når den 3 reklame med Boster Terrier kom, fordi den plejer Bailey og gø af, og tøserne følger med bare for at gø. Hi hi:O)

Så er glad for jeg ikke er den eneste der har det sådan:O)

Og ja, Vivian, han må virkeligt han en rigtig god sjete sans:O) Meget inponerende må jeg sige:O) Møder i dem så tit på jeres morgentur?:O)

• #8   16. jul 2012 Min hund er meget afhængig af mig, selvom vi stadig bor hos mine forældre, jeg får afvide at når jeg ikke er her så sover han i min seng eller i en trøje andet steds i huset smiley Han sover også altid i min seng hele natten. Har aldrig været væk fra Nemo mere end en dag, og jeg skal på ferie på lørdag uden ham, det bliver forfærdeligt smiley

Men sikke noget øv med den sygdom, min mor har den også, hendes kusine har haft den men er sluppet af med den og hendes faster har den også smiley Det er en rigtig skidt sygdom

• #9   16. jul 2012 Ja, vi møder dem næsten hver dag. Og så følges vi ad på turen. Og går sommetider ind i vores have og hygger lidt.
    Hvis hundene ikke ser hinanden i 2 dage, er der stor gensynsglæde. De er hinandens bedste venner, de to hunde. De leger ikke rigtig sammen, der er ikke så meget leg i hende, men de svinger rigtig godt sammen temperamentsmæssigt, og der er aldrig et ondt ord imellem dem, aldrig en knurren eller snerren i nogen som helst situationer.
    Da vi var på 3 ugers ferie, havde ejeren af denne hund et kæmpe dagligt problem med at få hende til at passere vores havelåge. Og hvis Guincho har været med mig på overnatning i Kbh. f.eks., og vi går hjem fra togstationen, vil han hen til hendes dør for lige at hilse på hende, før han vil hjem til sig selv. Man kan vist godt sige at de er tæt knyttede til hinanden, det er sødt:)

Kommentér på:
Hjemme efter sygehus ophold.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce