{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

Foder - han er blevet træt af det! {{forumTopicSubject}}

Øv øv øv!!! Fritz har fået Arion foder hele hans liv (9 mdr.) men nu vil han ikke spise det. Trods alle råd fra hubdetrænere er fulgt, nægter han at indtage det. Så jeg måtte overgive mig, og indse, at an nægter at indtage det.
Havde en pose Hills stående, fra en hvalpepakke, og det spiser han med det samme - ingen problemer overhovedet.

Nu ved jeg så ikke helt, hvor vi skal starte eller slutte. Vil virkelig gerne give ham et godt foder, så han får det rigtige og fungere korrekt. Og Hills er jo med korn som 1. ingrediens, hvilket efter sigende bør være kød.

Hills foderet er lidt mere fedtet/fugtigt i det, end Arion, hvilket jeg bestemt tror at Fritz synes er langt mere lækkert.

Jeg har været så glad for Arion, han har fungeret så godt på det, så jeg er virkelig ked af at han ikke vil spise det mere - men vi alle kan blive kræsne...

Hvad fodrer i med, til jeres aktive og glade Shelties?

Og for god ordens skyld skal nævnes, at han ikke er syg eller har ondt. Han er frisk og glad, ingen forandringer, normal afføring og det hele. Det eneste han ikke vil have er Arion - og alle fif og tricks er prøvet...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder - han er blevet træt af det!
  • #2   9. mar 2012 Men husk på at det hills du så har stående er hvalpefoder og det kan alle hunde som regel bedst lide, fordi der er så meget mere fedtholdige ingredienser i, som hvalpe har brug for når de vokser.. Men det er et maridt at finde et foder, for det ene mærke som en hund kører godt på er ikke ensbetydet med at den anden også gør det.

Vi har egentlig altid givet dem en slat a38 i når de har fået deres foder, hvorfor ved jeg ikke, vi ahr vel ment at det var godt for deres maver, de kan jo være sarte, SEPCIELT SONJA! Men det feder jo ikke som fx leverpostej, og det er bare en dårlig vane, er afprøvet på Sonja, smiley Men hvad med lidt a38?`Vi begyndte at give Linda også fordi ellers er hendes foder spist på 3 sek, hun sluger, med lidt a38 tager det længere tid, men jeg synes selv at det er et godt og sundt tiltag..

• #3   9. mar 2012 Tusind tak for hjælpen indtil videre smiley
    Tror også det er en jungle... Ang. A38 og leverpostej, er det forsøgt, og ved du hvad han gør? Tager foderet ind i munden, sutter på det, og spytter det ud igen - den lille laban smiley

• #4   9. mar 2012 Hahahah!!! :D:D Men du må jo prøve et andet foder så smiley Vi havde også store problemer med sonja da vi kun havde hende, men så da Linda kom, joooo, så kunne hun godt spise op for ellers havde Linda spist det og det skulle hun bare ikke. smiley Du må have nr. 2! Det er altså skønt at have to! smiley

• #5   9. mar 2012 Har du ikke en god hundebutik i nærheden??

Hos FoderXpressen.dk kan man komme med sin hund, og den får lov at smage 3-4 forskellige fodervarianter, så den selv vælger hvad den vil spise.

Ellers gå ind på foderxpressens hjemmeside og bestil nogle smagsprøver, og lad din hund selv vælge hvad den vil spise.

Mo spiser pt Acana Ranchland, det er bl.a.med bison okse og uden ris.
    Han begynder på BARF i næste uge.

• #6   9. mar 2012 Ja, jeg vil også gerne have en til. Men den går ikke siger kæresten smiley
    Tror nu også Fritz nyder at være "ene barn". Han er med hos hesten dagligt, hvor han leger med både hunde og katte - så han nyder at være i fred og sove ud herhjemme smiley Men klart en fordel i forhold til fodringen smiley !

• #7   10. mar 2012 Watson er barfhund, men får tørfoder ind imellem. Der vælger jeg Petcurean Nöw eller Taste of the Wild.

Vi havde samme problem med madlede da han var unghund, og vi var mange mærker igennem, men nu har vi kørt på råt i 5 år, og han æder alt hvad der bliver serveret (undtagen laks).

• #8   10. mar 2012 Et forsøg kunne være at møde op på en udstilling (uden hund), for det er dig, der skal prøve at dufte til foderet. smiley
    Der er virkelig meget foder, der lugter kunstigt og af alt andet end gode ting.
    Prøv at duft dig igennem foderet, og find noget der dufter af kød eller i det hele taget bare godt. smiley
    Mine hunde spiser gerne noget, der dufter godt. smiley
    De har spist Olivers i mange år nu, og har aldrig været trætte af det.
    Det er blot min egen lille erfaring, og ikke noget, der er videnskabeligt afprøvet smiley

Kommentér på:
Foder - han er blevet træt af det!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce