Foder, foder, foder {{forumTopicSubject}}
Cosmo er vokset helt vildt, og jeg synes lige pludselig han ser for tynd ud. Vi fodre med Hills hvalpefoder, og i den mængde der står han skal have. Han får foderet fordelt over tre gange: Morgen, hvor han selv søger, eftermiddag, hvor det er i forbindelse med træning og aften, hvor det er i hans aktiveringsbold eller plastflaske. Jeg har overvejet, om jeg skal øge mængden af foder eller evt. skifte til noget andet eller i sidste ende, supplere med noget andet.
Vi vil rigtig gerne fodre med BARF i tørform, men det kan man vel først fra han er 12 måneder, eller hvad tænker I?
Gode råd modtages med kyshånd til, hvordan vi får ham op i vægt på en god og sund måde.
okt 2011
Følger: 10 Følgere: 35 Hunde: 1 Emner: 92 Svar: 2.091
med hensyn til almindeligt tørfoder vil jeg sige måske kan du prøve noget andet foder.
men ellers så kig på din hund, hvis du mener at den er ved at blive tynd, men foderet ellers virker for dig, så skrug op for mængden. det der på poserne er jo kun vejledende.
håber du finder ud af det
mar 2009
Følger: 69 Følgere: 133 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 157 Svar: 12.772
Barf er en videnskab. Der skal meget arbejde til for at hunden får de nødvendige mineraler mv.
Der findes mange gode tørfodertyper uden korn og andre fyldstoffer. Kun få mærker har en hvalpevariant, dog.
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.358
aug 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 39 Svar: 760
jun 2011
Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 201
(link fjernet)
jun 2010
Følger: 22 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 71 Svar: 596
Foder, foder, foder