{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Lady død den 29 sep. 2011. {{forumTopicSubject}}

Min højt enskede Lady blev aflivet i går, hun havde fået gigt i begge bagben og blev opereret men det virkede desvær ikke på Lady så her 6 uger efter måtte vi sige farvel og sende hende op til Molly i hunde himlen.

Så kære venner nu er jeg igen helt nede i kælderen og græder hele tiden hjælp mig.

Knus fra Lotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lady død den 29 sep. 2011.
  • #1   30. sep 2011 Årh Lotte smiley
    Det er jo forfærdeligt ! Det er så svært at sige de rigtige ting, når sådan noget sker.. Men føler med dig, og er sikker på at Chili passer rigtig godt på hende deroppe smiley
    tanker og knus Jennifer


  • #2   1. okt 2011 Hvor det gør mig ondt at du har miste Lady Lotte, hvor jeg føler med dig. Sender mange varme tanker og trøste kram til dig. Det gør så ondt langt inde en når man miste sin højt elsket hund.

    Knus og kram
    Liselotte


  • #3   3. okt 2011 Tusinde tak for jeres støtte og hjælp, jeg er bare så ked af det og jeg har en stor klump i maven der ikke vil forsvinde, jeg ved godt det var det bedste for Lady da hun slet ikke kunne gå pga gigt men det gør bare ikke smerten mindre.
    Jeg har valgt at få Lady hjem i en uren og jeg håber det bliver den 11 okt det mente de hos dyrlægen.
    Jeg har også min Molly i uren hun rejste i hunde himlen for 1 1/2 år siden øv øv.....

    Knus fra lotte


  • #4   3. okt 2011 Kender godt den klump, Chili gik bort for snart 2 år siden, og hver gang jeg fortæller om hende, kommer klumpen i maven frem..
    Du har gjort det rigtige for Lady, og det er en stor ting..
    Rigtig god ide med urnen, jeg har også Chili i en urne, og det gør at man lidt føler at de stadig er her..
    Tanker herfra..
    Jennifer


  • #5   3. okt 2011 Lady bliver hentet til brænding i morgen og tirsdag i næste uge kan jeg hente min elskede Lady hjem i hendes urne, jeg kan næsten ikke vente for så ved jeg der kommer ro i min mave.

  • #6   3. okt 2011 Jeg er også ked af det, da det er 2 år siden jeg miste Tudse d. 12/10.
    Jeg har det også på samme måde som jer, jeg savner Tudse ret så meget. Jeg ville ønske at jeg kunne få en urne til Tudse, men jeg har ikke råd til det den gang og det gør så ondt langt inde i mig hver gang jeg tænker på det og ham.


  • #7   3. okt 2011 Det gør mig virkelig undt at høre Liselotte at du ikke havde råd, for det giver virkelig en ro at få dem hjem igen. Men du må endelig skrive vi ved alle her hvor undt det gør at sige farvel til vores elskede hunde børn.

    Knus fra Lotte


  • #8   3. okt 2011 Tak Lotte. Jeg kan stadigvæk ikke fatte at jeg miste ham. Vi vil nok altid huske vores højt elsket himmelhunde.

    Knus fra Liselotte


  • #9   3. okt 2011 Nej vores elskede hunde glemmer vi aldrig, og det betyder så meget at have denne her tråd hvor vi forstår hinanden at det ikke bare er en hund vi har mistet, men vores elskede hunde som er et fam medlem. Jeg har flere som har sagt til mig, men Lotte du har jo stadig 3 hunde ja hallo det ved jeg godt men det er jo ikke Lady de har deres egen personlighed, folk ved ikke hvad de snakker om.

  • #10   3. okt 2011 Nej, folk forstår ikk at vores hunde er en del af os, og ikke "bare" en hund..
    De er vores børn, vores familie og vores bedste og mest trofaste venner! smiley


  • #11   3. okt 2011 Føler noget så dybt og inderligt med dig, og ved desværre kun for godt, at jeg slet ikke kan skrive noget der kan mindske din sorg.
    Jeg tror vi før har haft en tråd om, at det i det mindste er en trøst at have urnen stående hjemme, det giver en form for ro inden i.
    Men hvornår holder det op med at gøre så ondt? Selv nu, 2 år efter Marcos død, og hvor jeg har fået min skønne Gizmo, fylder Marco stadig meget. Han vil altid være min "soul-hund", og jeg har stadig svært ved at tale om ham, det ender altid med en klump i halsen.

    Lige en lille oplysning, som du selvfølgelig ikke kan bruge til noget nu, men måske kan andre få brug for den: da Marco var sovet ind, fandt jeg selv frem til et dyrekrematorie, som jeg fik en aftale med, kørte op med Marco, fik ham kremeret, valgte urne og fik ham med hjem med det samme. På den måde slap jeg for de lange dages ventetid på urnen.

    Trøstekram herfra......


Kommentér på:
Lady død den 29 sep. 2011.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce