{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

En meget sørgelig fødselsdag :'( langt {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har bare noget jeg gerne vil af med, da min fødselsdag igår startede godt men endte meget dårligt. I kan vælge og læse eller lade være.

Ja jeg havde fødselsdag igår, min mand og jeg snakkede allerede før lørdagen, hvordan vi skulle fejre min fødselsdag. Vi blev enige om vi ville tage i biffen og ud og spise på restaurant. Men det blev ikke til noget alligevel.

Min mand ville køre ned i hullet (vores lokale købmand i kulhuse SJ) og bagefter forbi hans far (min svigerfar). Omkring kl 14 ringede min mand og sagde hans far var død, han sad/lå i en forkert stilling og var kold. Jeg tænkte mest på min mand, da han var dernede alene med alt dette. Min svigerfar havde 3 mellemstore hunde hos sig. Jeg ringede først til en af min svigerfars veninde, og hørte hende hvornår hun havde hørt fra ham, men ingenting hørt i et par dage. Det sidste livstegn vi ved han gav fra sig var forrige fredag. Da han snakkede med min mand. Jeg ringede lidt mere rundt og gjorde mig klar til at gå ud af døren. Gik ind til vores nabo som er et ældre ægtepar der er utrolig flinke. Manden kørte mig ned til min mand.

Da jeg kom stod min mand ude på vejen samen med ambulancefolkene og lægeambulancen. Der var ikke mere de kunne gøre andet end at vente på ligvognen og politiet. Jeg gav min mand den største krammer, for jeg ved hvordan hans følelser er og hvor meget han holdte af hans far. Selv jeg holdte utrolig meget af min svigerfar. Jeg spurgte min mand om han havde fået fat i hundene, men havde kun fået fat i en som han havde sat ud i en af bilerne. Det var Daisy. Vinie var inde i hundegården og meget bange. Lady (som fulgte min svigerfar i tykt og tyndt, var hans anden skygge) lå derinde ved siden af hans far. Han kunne ikke kalde hende til sig.

Jeg gik hen til vores bil for at finde en hundesnor, som jeg mente vi nok havde liggende. Jeg gik ind og så Vinie ligge op ad indgangsdøren ind til huset. Jeg fik kaldt hende til mig og satte linen på hende, og jeg gik ud til bilen og satte hende ind i vores hundebur. Jeg gik tilbage ind til huset, åbnede døren og så Lady ligge ved min svigerfars side, jeg kaldte på hende og hun kom ud til mig. Jeg satte line på hende og fik hende med ud til vejen.

Der skete en hel masse efterfølgende og politiet kom. De sagde de kunne ikke tage sig af hundene nu når der var nogen fra familien der. Men vi havde ikke plads til 3 hunde mere, når vi selv havde 3 i forvejen. Men jeg vidste også at de hunde min svigerfar havde, ikke ville egne sig til nyt hjem. Jeg ringede også til Lillen (som er herinde) og forklarede hende situationen og hvordan den enkelte hunds temperament var. Hun bevilligede min vurdering til den var korrekt. Derfor tog vi i fællesskab og med min svogers accept til dyrlægen igår aftes med disse 3 dejlige hunde på hver deres måde, for at få dem aflivet istedet for at de skulle ende som kastebolde frem og tilbage. Jeg var med til alle 3 hundes aflivnng, min mand var kun med til den sidste, da han ikke kunne klare mere.

Seelvom man kun havde kendt hundene igennem min svigerfar, og når man var på besøg, ja så var det sgu hårdt at sige farvel på denne måde. Vinie var først hende kendte jeg ikke så meget til men i den tid man havde lært hende at kende var hun en dejlig hund selvom hun var meget sky og bange. Min svigerfar tog hende til sig, da hun var lige knap og nap 1 år gammel. Men hun reagerede meget som om hun havde fået tæsk i hendes gamle hjem, for hun pev altid når man tog fat i halsbåndet på hende. Dernæst Daisy, som er mor til min Baloo. Hun var en dejlig hund, en god mor for sine hvalpe. Men hund var en ældre hund. Lady, som var min svigerfars anden skygge, var den tredje og sidste hund der blev aflivet. Min mand var med. Hun var en dejlig hund, men jeg har tidligere været med til at passe hende, da min svigerfar var indlagt. Jeg måtte håndfodre hende, da hun ikke ville spise, pågrund af hun savnede min svigerfar, derfor blev hun også aflivet af den grund selvom hun var en meget dejlig hund. Hun havde et meget mildt sind.
Min mand bukkede under for tårene han kunne ikke klare mere og jeg græd sammen med ham.

Efter dette kørte vi stille hjem til os selv. Vi satte os i sofaen under dynerne og satte os tæt op af hinanden og så tv. Sådan blev en fødselsdag holdt. Ikke just den bedste fødseldagsgave man kunne forestille.

Hasse hav det godt i himmelen sammen med dine 3 hunde ved din side, som de var trofaste hos til det sidste.

Æret være dit minde


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En meget sørgelig fødselsdag :'( langt
Kommentér på:
En meget sørgelig fødselsdag :'( langt

Annonce