{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
874 visninger | Oprettet:

Ny hvalp (: {{forumTopicSubject}}

Det er nu to måneder siden at vi mistede vores familiemedlem og kæledyr, Lady.
- Vi har kigget meget efter hund, men har opgivet lidt, da vi ikke var helt klar til det endnu.
Vi har overvejet at få hvalpe på Bella, men har vlagt at lade være, da vi ikke tror at Bella kan klare det.

Vi har nu kigget på en lille hund som skal hedde Gismo, som koster 10.000 kr. Far har betalt 1000 kr. end til videre og vi skal have den en uge efter min konfirmation som er d. 26/4.

Vi er meget spændte på den lille tæve, som vi skal have.
- Det er en tricolour og ligner Lady meget. Dvs. at det er en Cavalier King Charles Spaniel.

Mor ved intet om det endnu, da hun har været lidt imod det med at få hund og hun mener at vi har nok at se til med Bella.
- Men far og jeg (og lillebror) holder fast i vores beslutning om at vi skal have Gismo.
Mor købte nemlig også en 52 tommers fladskærms tv da far var i Norge, uden at få tilladelse, så far synes at det er fair at han gør det samme.
Vi er sikre på at mor vil blive glad for den lille nye, som er omkring 3 uger nu.
Vi venter lidt med at fortælle hende nyheden, til det helt perfekte øjeblik smiley

Synes lige jeg ville informere jer om det, da jeg har lovet at holde jer informeret om Lady og hvordan det går pt.

Jeg vil også lige sige tak for al støtte og gode råd som er givet i tråden om Lady, som jeg startede et par uger før Lady's død.
Det har været en stor hjælp for mig at læse dem igennem, hvis jeg bliver ked af det.

- Her er der et link, så i kan se hvalpen, hendes mor og søskende;

http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=37838

Mvh. Sally.

Den er omkring 3 uger nu (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny hvalp (:
Kommentér på:
Ny hvalp (:

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce