Udstillere i DKK

Udstillere i DKK

Medlemmer: 352
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Problemer i ringen. Problemer i ringen.

Vi søger et godt råd i forbindelse med udstillinger. Nogle af vores venner har en hanhund som ikke er glade for andre hanhunde. Men der er ingen problemer med at styre han i udstillingsringen. Problemet er at der er en dame som bestemt ikke bryder sig om vores venner. De har ik formærmet hende men hun har alligevel en mening om dem... Når vores ven går i ringen med hanhunden kommer damen over med hendes hanhund som heller ik kan lide andre hanner og står max 1/2 meter fra ringen og spiller bold. Er sikker på hun kun gør det for at undgå at han vinder. Det kan jo ik helt undgås at han bliver en smule påvirket af at der er en anden der heller ik kan li hanner.
Hvad kan man gøre for at stoppe denne upassende opførsel?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer i ringen.
  • #1   23. apr 2011 hm..teoretisk set.....klage over personen.....men det får I nok ikke noget ud af... og damen har vel en nypusset glorie hvis der kommer noget ringpersonale /udstillingsledelse og snakker med hende.

Hvis I er flere hundeejere som holder med personen i ringen så kunne I måske danne en fysisk mur imellem hundene = presse den uønskede person væk fra ringen.
    Fangen damens bold og smide den af h... til.....eller så langt I kan kaste uden at genere andre i naboringene.

• #2   23. apr 2011 jeg ville navne det for ringpersonalet... Hun skal jo faktisk også i reglementet stå minimum en meter fra ringsiden

• #3   23. apr 2011 I næstved var der ingen problem ved at vide hvor tæt man skulle stå.... i hvert fald indedørs for der var der afmærket så selv personer med dårligt øjemål kunne se det smiley

• #4   23. apr 2011 Jeg ville selv venligt selv henvende mig og bede hende om at træde lidt tilbage.
    Hjælper det ikke vil jeg så gå videre til ringpersonalet.

• #5   23. apr 2011 jeg ville også få en til at henvende sig til hende, næste gang hun gjorde det ... bare ganske pænt sige at det hun laver gernere inde i ringen .... ikke sige noget med at hun bevist går efter at genere min hund.

• #6   23. apr 2011 Det er total uacceptabelt, så jeg ville tage det op med udstillingsledelsen. Hvis nogen gjorde det bag min Bianca, så kunne jeg vinke farvel til hende, fordi hun ville have bolden. Mage til usportslig opførelse skal man da lede længe efter.

• #7   23. apr 2011 Ja, det er sørgeligt, når udstillere opføre sig på den måde.
    Men det ses desværre ofte, specielt hvis folk er usikre på om deres hunde kan vinde på ærlig vis...
    Vi kan jo bare håbe, at disse personer snart lære at opføre sig anstændigt, så både udstillere og hunde ikke risikerer nogle dumme uheld.

• #8   25. apr 2011 Heidi & Michael

Skete det i Næstved og var det i din/ jeres race?

• #9   26. apr 2011 Ja også i næstved.

• #10   26. apr 2011 så kræve det en del training a han hund i ringen og hans handler.
    då hunden kun skal har fokes på hundens handler i ringen og pyt med hvad der ske på den andre side a ringen.

Kommentér på:
Problemer i ringen.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce