{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.273 visninger | Oprettet:

Den gode nytårsaften:) {{forumTopicSubject}}

Endelig fandt jeg ud af at tømme mobilen for billeder, og der lå et fra nytårsaften, hvor Guincho bare sover mens de synger "Vær velkommen"
http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/1040765_l.jpg
Hvor var jeg lykkelig for at meprobamat hjalp ham til at være ligeglad med fyrværkeriet. Han var vågen hele aftenen, ikke sløv, bare afslappet. Da vi nåede tæt på midnat lagde han sig dog til at sove, men tæt op ad tv´et, hvor der også var fyrværkerilyde:o)
Miraklernes tid er ikke forbi:o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den gode nytårsaften:)
  • #1   2. apr 2011 Nååårh. Gi'r det så ikke også en god ro inde i en selv? Og så føler man, at man godt kan nyde aftenen og alt, hvad den bringer med sig, med god samvittighed.
    For når man må opleve, en lille bange hund, der ligger og trykker sig, under møblerne, eller slet ikke vil vige fra ens side, i frygt for al uroen, så har man det jo selv elendigt og vil helst ha' Nytårsaften overstået jo før jo bedre.
    Jeg har aldrig selv prøvet dette middel--eller andre midler. Men da Buddy godt kan vise lidt ængstelse, af og til, den aften, så tror jeg bestemt, at jeg vil helgardere mig til næste Nytår.
    Dejligt billede af en fredfyldt lille hund, som overhovedet ikke har været bange Nytårs aften:o)


  • #2   2. apr 2011 Herligt billede Vivian:o)

    Dejligt der findes noget der kan hjæpe de små igennem lige netop sådan en helvedes dag;o)


  • #3   2. apr 2011 Året før var jeg på ham konstant med afledning og "Tra lu la lej hvor har vi det sjovt"-humør. Det der var hans problem var at han mente han skulle passe på vores hus, han lå ikke under sengen og rystede.
    Men når så trætheden sætter ind (for det er jo hårdt for en lille hund at skulle være så meget obs) kan det jo nemt gå over i at være bange, og det kan jeg slet ikke have. Det var det jeg måtte forebygge med at være "på ham" med overskud hele tiden, og det var sgu hårdt arbejde:o)

    Især når naboerne holder fest og sender alle de børnene ud i baghaven med et arsenal af nytårsskyderi hele eftermiddagen, aftenen og natten, kun pauseret af ½ times spisning:(

    Jeg stemmer for at det kun skulle være tilladt at skyde af x antal timer nytårsaften. Og så sende resten af pengene, man ville have brugt på krudt, til de fattige lande. Gad vide hvilket parti der vil tage det i deres program;)


  • #4   2. apr 2011 Pia Kærsgård! Joh, for de går meget ind for dyrevelfærd, selv om de desværre har mistet deres største dyreforkæmper Christian Hansen, øv.
    Nej, spøg til side. Men du får min fulde støtte i, at der burde vedtages en lov, der feks. sagde, at der må skydes Nytår ind mell. kl. 24-01. Og måske fra kl. 20-21 for de små børns skyld, som ikke kan holde ud til kl. 24. Og så skulle det være forbudt både i dagene før og efter Nytårs aften.
    Men ork, det kan aldrig håndhæves, da mange har en masse krudt tilbage, efter Nytår, som de absolut MÅ skyde af, i dagene efter Nytårs aften:-(
    Der er utroligt mange, som ikke ænser, dyrenes frygt, ved alt det spetakel og lysglimt. Bare at tænke på alt det stakkels vildt, som ude i naturen, måske er skræmt fra vid og sans, hmm.


  • #5   4. apr 2011 ja ja indrøm det nu Vivian - i havde drukket ham fuld i snaps og cava!

  • #6   18. feb 2013 Advarsel: Man har fundet ud af at meprobamat kan give alvorlige bivirkninger der påvirker nervesystemet. Derfor har europæiske lægemiddelmyndigheder valgt at stoppe brugen af midlet.
    Så hvis nogen af jer ligger inde med rester fra dyrlægen fra sidste år, er det rart at vide. Selv vil jeg til næste år ty til de der plastre, man kan sætte på indersiden af hundens halsbånd. Det har haft god virkning nytårsaften hos chihuahua Ella, som også er herinde i gruppen.


Kommentér på:
Den gode nytårsaften:)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce