NyChihuahua

NyChihuahua

Medlemmer: 430
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
4.334 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

halen mellem benene.. halen mellem benene..

Min vuffer går hele tiden med halen ned, med mindre man leger eller gejler hende op smiley
Er der andres hunde der også gør det?
Zoey er en glad hund og elsker alle mennesker og andre hunde, men går bare med halen ned eller mellem benene..

Er det et tegn man ikke ser eller hvad sker der ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Samle puslebord 300 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Rengøring af ovn 300 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  halen mellem benene..
  • #2   22. jan 2011 Det er ikke imllem benene, men bare nede smiley

• #3   22. jan 2011 Min veninde har også en hund der går med halen nede men er glad og tilfreds så tror bare nogle hunde har det sån smiley

• #4   22. jan 2011 Shika har næsten altid halen nede når hun render rundt herhjemme herhjemme i ro og mag - Faktisk samme stilling som fx whippets og greyhounds har. Den er ikke helt mellem benene oppe af maven (som når hun er bange fx), men heller ikke oppe over ryggen.
    A la dette billede:
    http://www.petside.com/breeds/assets_c/2009/01/italian-greyhound-thumb-334xauto-225.jpg
    Når hun render rundt herhjemme er stillingen sådan, med mindre der sker noget spændende eller hun leger med Paya - Så kommer halen op i en fin bue over ryggen.
    Når vi går tur helt almindeligt, så har hun heller ikke halen oppe over ryggen - Det ''slæber'' hun nærmest halen afsted.. Hehe!
    Jeg har en idé om at hun er for doven til at holde halen oppe! *LOL* ;o)

• #5   22. jan 2011 hehe det kunne da godt tænkes smiley hehe

• #6   22. jan 2011 Shika er en VIRKELIG doven hund, derfor jeg mistænker hende for at være for doven til at løfte halen! *LOL* ;o)
    Men tror bare det er forskelligt fra hund til hund hvordan de bære deres hale - Paya har stortset altid halen oppe i en krølle på ryggen.

• #7   23. jan 2011 Nima er også nervøs af natur.. Hun har heller ikke halen oppe når hun bare slapper af.. Og ofte når vi går tur hvor der kommer fremmede mennesker har hun den mellem benene i stedet for.. Jeg vælger at ignorere hende, fordi pylrer jeg om hende vil hun bare finde det endnu mere farligt..
    Bonzo har altid halen oppe i hans fine bue over ryggen, lige med mindre han har fået skæld ud.. Så er den nede ca 5 sekunder og så har han da glemt alt om det.. Han er så overhovedet ikke nervøst anlagt! Han er ikke bange for noget som helst, elsker alle mennesker, lige fra skrigende børn til alkoholikere.. Han hopper gerne op på fremmedes sko i håb om de gider bære ham..
    Så tror det er forskellen på hvorfor mine har så forskellig haleføring..

Kommentér på:
halen mellem benene..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce