4.274 visninger
|
Oprettet:
halen mellem benene.. {{forumTopicSubject}}
Min vuffer går hele tiden med halen ned, med mindre man leger eller gejler hende op
Er der andres hunde der også gør det?
Zoey er en glad hund og elsker alle mennesker og andre hunde, men går bare med halen ned eller mellem benene..
Er det et tegn man ikke ser eller hvad sker der ?
okt 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 231
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 82
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
A la dette billede:
http://www.petside.com/breeds/assets_c/2009/01/italian-greyhound-thumb-334xauto-225.jpg
Når hun render rundt herhjemme er stillingen sådan, med mindre der sker noget spændende eller hun leger med Paya - Så kommer halen op i en fin bue over ryggen.
Når vi går tur helt almindeligt, så har hun heller ikke halen oppe over ryggen - Det ''slæber'' hun nærmest halen afsted.. Hehe!
Jeg har en idé om at hun er for doven til at holde halen oppe! *LOL* ;o)
okt 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 231
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.870
Men tror bare det er forskelligt fra hund til hund hvordan de bære deres hale - Paya har stortset altid halen oppe i en krølle på ryggen.
jan 2010
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 50 Svar: 753
Bonzo har altid halen oppe i hans fine bue over ryggen, lige med mindre han har fået skæld ud.. Så er den nede ca 5 sekunder og så har han da glemt alt om det.. Han er så overhovedet ikke nervøst anlagt! Han er ikke bange for noget som helst, elsker alle mennesker, lige fra skrigende børn til alkoholikere.. Han hopper gerne op på fremmedes sko i håb om de gider bære ham..
Så tror det er forskellen på hvorfor mine har så forskellig haleføring..
halen mellem benene..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside