{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Halen mellem benene
  • #2   20. jul 2010 endelig -artiklen er far sidste sommer... Og har i øvrigt allerede været psotet herinde i dag...

Og så er det da meget muligt at der er enkelte gode pointer, men det meste af det er i mine øjne bare en gang ævl, hvor forfatteren på ingen måde forholder sig til at MH rent faktisk har været årsag til mange problemer.

• #3   20. jul 2010 Virkelig god artikel :).
    Er meget enig i at alle burde skulle igennem en slags prøve, inden man får hund - om det så er muskelhunde eller gravhunde eller labradorer - , og så hvis politiet spørger om man har lov til at have den hund, skal man have sit 'kørekort' med :).
    Så kan man jo vise dem det..

• #4   20. jul 2010 Amalie -og hvad så med alle de hundeejere der skaber problemerne. Tror du selv de ville tage kørekortet? Jeg tvivler, og siden der ikke er afsat ekstra midler til hundeområdet, ja så vil folk jo aldrig blive stoppet, og dermed er det blot en ekstra udgift for den ansvarlige hundeejer

• #6   20. jul 2010 Har ikke som sådan en mening om muskelhunde :). Men altså kender da både søde, og mindre søde af dem, og det handler meget om miljø frem for alt muligt andet..

• #8   20. jul 2010 Michelle - Nej, men mener da ikke det burde koste det store - og hvis man så var ude uden kørekortet og gå med sin hund, og politiet tog en i det ville man få en bøde :). Jeg ved det ikke - men synes godt nok at det er ejernes ansvar om hunden bider nogen, og man bør vide at når man køber en muskelhund (hvis loven nu ikke fandtes) at der er større chance for det.

• #9   20. jul 2010 Amalie -problemet er jo bare at folk aldrig ville blive stoppet, fordi politiet ikke tjekker den slags eftersom de har meget andet at tage sig af, og der ikke er tid og penge til det hele.

• #10   20. jul 2010 Krumme - Nej, men han ville jo nok få en bøde, eller politiet kunne have taget hunden før det pågældende var sket.
    Synes også at det er noget skidt med de useriøse opdrættere der sælger til hvem som helst. Kig dog på hvem man sælger til - er det nogen som har erfaring og virker til at have et stabilt liv, uden at hunden bare bliver potensforlænger?

• #12   20. jul 2010 Michelle - og det er egentlig for ringe! Ved ikke hvad man bør gøre, men at forbyde nogen racer hjælper nok ikke det store på de ''avlere'' som alligevel avler dem til mennesker som aldrig burde få hund :s.

• #13   20. jul 2010 Krumme - Ja, og så kommer det store spørgsmål. Ville politiet kunne finde ud af at håndhæve det? ..

• #15   20. jul 2010 Krumme: Ja, det ville jo nok gøre det :). Men det skal kunne lade sig gøre at man skal hjem efter det, hvis man nu havde glemt det.. Det ville være forfærdeligt at glemme det, og så kom politiet, tog hunden, aflivede den, og så lå kørekortet der hjemme :(.

• #17   20. jul 2010 Men sådan ville det næppe blive i praksis -HVIS man skule blive stoppet uden kørekort (hvad jeg tvivler på nogensinde vil ske), så har jeg meget svært ved at tro at sådan en lov ikke ville blive udformet sådan at man ville have en periode til at få styr på det (= taget kørekortet).

• #18   20. jul 2010 Krumme: Det ville sådan set være en okay lov, udover at det er virkelig synd for de hunde som havner ved de ejere der bare tænker: "Arh.. Bliver vi taget så bliver vi taget.." .

• #20   20. jul 2010 Ja .. Regeringen er fuld af vatpi**e :b.

• #21   20. jul 2010 den korte og den lange er at den her lov kunne havde været så meget bedre end den er blevet og endnu nemmere at kontrolere, men det er der ikke politik i.. det er sagens kærne i den her sag... hvorfor sætte et udvalg ned (på skatteydernes regning) for at finde den bedste løsning, når man aligevel kun har en ting i tankerne et FORBUD... hvor demokratisk et land lever vi så i...... det er godt gjort at hundeejere til alle andre racer end de her såkaldte dræberhunde... æder alt råt hvad medierne skriver... for virkelighedens verden ligger i at de folk der har de her hunde er blevet sat i bås med rockere og andet udskud. hvis der går 1 hund ud af 500 af de her hunde som laver et eller andet, så husk lige på der er 499 andre som er ganske alm som andre hunde, i de rigtige hænder, så jeg finder alt det her hysteri total kørt af sporet...
    mon man sætter alle nydanskere på flyet til deres hjemland fordi der er få der ikke kan finde ud af at opføre sig ordenlig.... man skulle skamme sig

• #22   20. jul 2010 KH -det var da ikke småting du beskylder os allesammen (os med andre hunde end dem på listen) for.

-jeg æder dælme ikke alt råt, og faktisk er vi rigtig mange der er imod denne nye hundelov. Men det har jo ikke så meget med artiklen at gøre, eftersom den er skrevet sidste sommer = meget længe før denne nye hundelov overhovedet blev til.

Kommentér på:
Halen mellem benene

Annonce