Er hun mon gravid? {{forumTopicSubject}}
Heej alle dejlige piger :)!
Min veninde ringede igår, og var angst. Hun har ikke været på P-piller i to mdr. Og er gået tre dage over tid med hendes mens. i dag. Hun har haft ondt i maven, og har følt, hun skulle have mens, men det er endnu ikke kommet. Ømme bryster har hun også haft, men det har hun en gang i mellem, og kan os sagtens være fordi hun stoppede på p-piller.
Hun har dertil ikke haft kvalme eller været svimmel, af frygt for om hun er gravid eller ej, har hun ikke taget sig sammen til at få lavet en graviditets test. Jeg har selv været inde og læse lidt om det, og kan se at udblevende mens, også kan komme i stressede perioder osv. ,
Hvad tror i? , Jeg måtte desværre være hende et svar skyldigt, nogen af jer der har nogle erfaringer eller?
Mange knus Anna
apr 2006
Følger: 42 Følgere: 59 Hunde: 1 Emner: 923 Svar: 5.120
Men det kan være alt og intet - det er bare afsted og så få tisset på den graviditetspind, så hun kan få ro i sindet
maj 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 97 Svar: 610
feb 2009
Følger: 37 Følgere: 35 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 983
det med graviditetstegn er svære at sige. jeg er gravid nu har lidt over 1 mdr tilbage, men min mens udeblev i 2 mdr før vi fandt ud af jeg var gravid, og de første 2 mdr havde jeg absolut ingen tegn på det udover udeblevet mens som min læge sagde ikke var pga graviditet.. jeg har ikke rigtig haft kvalme eller svimmelhed eller noget som man normalt forbinder med graviditet..
Er hun mon gravid?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside