{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

er hun mon forkølet? {{forumTopicSubject}}

Hjælp hjælp hjælp, min kære hund Lille går hele tiden og nyser, og slikker sig på næsen fordi den løber. Jeg gik så ind og læste lidt om hunde-forkølelse, og jo alt jeg læste passer fint, hun hoster dog ikke, MEN hun gisper ret tit og trækker vejret meget ud igennem munden, som om hun er meget tørstig men hun har adgang til vand hele tiden og hun drikker det også i ret stor stil endda, hun er enormt varm på maven og er lidt rødlig i huden så det kunne vel godt tyde lidt på at hun har feber ikke? Hun er også begyndt at klynke ret meget, som om hun har det vildt hårdt, hun har aldrig klynker før, hun plejer normalt at være en rigtig glad, livlig og aktiv hund, nu er hun blevet som om hun har depression, hun sover meget, hun vil ikke rigtig lege mere, og gå ture er blevet mindre trækken i snoren, og lige pludselig vil hun ha jeg skal tage hende op. Og når jeg sidder med hende på skødet kan jeg mærke hendes ben ryster som om hun er bange, hun læner ørene meget tilbage nogen gange når man snakker til hende som om hun er vildt bange, alt alt er hun bare ikke sig selv, og det PINER MIG smiley er der nogen her der kan fortælle mig, om alt dette kan skyldes forkøelse og feber? Eller er det noget helt andet? Vil til sidst lige tilføje at et kald til dyrelægen er planlagt, men ville gerne ha jeres vurderinger om det kald skal være idag (søndag) eller om det kan vente til mandag. Og hov glemte at nævne at fredag en uge siden fik hun en sprøjte mod allergi, fordi hun havde fået knopper der kløede over alt på kroppen de er heldigvis væk, men hun startede med at blive underlig allerede søndag-mandag ca.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er hun mon forkølet?
  • #1   19. okt 2014 Jeg vil nok ringe til dyrlægen i dag.

Som jeg har læst din beskrivelse af din hund har det stået på et stykke tid og ikke vente længere på trods af vagttillæg.

• #2   19. okt 2014 Mål hendes temperatur, så kan du hurtigt udelukke feber

• #3   19. okt 2014 Dyrlægen for et kald idag, jeg har faktisk prøvet et par gange nu at få fat på ham, men det ikke lykkedes at komme i kontakt med ham endnu, det har stået på nu, i en lille uges tid. Og René min temperatur måler var desværre gået o stykker fandt jeg ud af, ellers var den også målt.

• #4   19. okt 2014 Hvis ikke din dr.læge svare, kan du prøve at ringe til en anden Hun lyder ikke til at ha det godt smiley

• #6   19. okt 2014 Det lyder fornuftigt at få en snak med en dyrlæge.
    God bedring.

• #7   19. okt 2014 Når du kommer til en dyrlæge.. så bed lige om at få taget en blodprøve både for at se om infektionstal er høje men også få teste for flåt sygdomme; anaplasmose kan have lignende symptomer og på fb kan I finde gruooen borrelia/anaplasmose hvor andre ejere har beskrevet deres forløb. Vi skal være meget opmærksomme på disse sygdomme da de desværre er meget mere udbredte end vi tror og mange dyrlæger ved ikke nok om disse ting fordi de ikke har nogen erfaring på området! God bedring med hunden og håber du insisterer på en blodprøve noget vi ejere nogen gange er nødt til hvis vi skal være sikre på vores hundes vel!

• #8   19. okt 2014 Agnete H, vil du godt lave en Update?

• #9   20. okt 2014 Lille fik det bedre efter hun havde en ordentlig omgang dårlig mave, og vi har en tid hos dyrelægen på fredag til et ordentligt tjek af hende..

• #10   20. okt 2014 Pia med guldvigerne hun har har næsten lige afsluttet sin løbetid.. Det blot lidt over en uge siden den er stoppet.. så det kunne måske være livmoderbetændelse, for hun passer ikke på nogen bamse eller lignende ting som kunne tyde på falsk drægtighed

• #11   21. okt 2014 lige en kort info, om Lille.
    hun er nu blevet mere "normal" igen. hun vil nu godt gå ture igen, og hun leger mere end hun har gjordt den sidste uge, både med mig, og andre hunde. det er kun skønt, at det går fremad igen. hun har dog stadig lidt triste øjne om aftenen, men ikke det samme som før, og rysten er også stoppet. hun har dog stadig en tid hos dyrelægen på fredag da hun stadig er rødlig i huden. bare lige info fra mig til jer, der var så søde at vise sin bekymring.

• #12   21. okt 2014 Bare godt at høre, at det går godt fremad med Lille smiley

Kommentér på:
er hun mon forkølet?

Annonce