er hun mon forkølet? {{forumTopicSubject}}
Hjælp hjælp hjælp, min kære hund Lille går hele tiden og nyser, og slikker sig på næsen fordi den løber. Jeg gik så ind og læste lidt om hunde-forkølelse, og jo alt jeg læste passer fint, hun hoster dog ikke, MEN hun gisper ret tit og trækker vejret meget ud igennem munden, som om hun er meget tørstig men hun har adgang til vand hele tiden og hun drikker det også i ret stor stil endda, hun er enormt varm på maven og er lidt rødlig i huden så det kunne vel godt tyde lidt på at hun har feber ikke? Hun er også begyndt at klynke ret meget, som om hun har det vildt hårdt, hun har aldrig klynker før, hun plejer normalt at være en rigtig glad, livlig og aktiv hund, nu er hun blevet som om hun har depression, hun sover meget, hun vil ikke rigtig lege mere, og gå ture er blevet mindre trækken i snoren, og lige pludselig vil hun ha jeg skal tage hende op. Og når jeg sidder med hende på skødet kan jeg mærke hendes ben ryster som om hun er bange, hun læner ørene meget tilbage nogen gange når man snakker til hende som om hun er vildt bange, alt alt er hun bare ikke sig selv, og det PINER MIG er der nogen her der kan fortælle mig, om alt dette kan skyldes forkøelse og feber? Eller er det noget helt andet? Vil til sidst lige tilføje at et kald til dyrelægen er planlagt, men ville gerne ha jeres vurderinger om det kald skal være idag (søndag) eller om det kan vente til mandag. Og hov glemte at nævne at fredag en uge siden fik hun en sprøjte mod allergi, fordi hun havde fået knopper der kløede over alt på kroppen de er heldigvis væk, men hun startede med at blive underlig allerede søndag-mandag ca.
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 490
Som jeg har læst din beskrivelse af din hund har det stået på et stykke tid og ikke vente længere på trods af vagttillæg.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 59 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.787
feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 20
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.017
God bedring.
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 337
jan 2012
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 490
feb 2013
feb 2013
feb 2013
hun er nu blevet mere "normal" igen. hun vil nu godt gå ture igen, og hun leger mere end hun har gjordt den sidste uge, både med mig, og andre hunde. det er kun skønt, at det går fremad igen. hun har dog stadig lidt triste øjne om aftenen, men ikke det samme som før, og rysten er også stoppet. hun har dog stadig en tid hos dyrelægen på fredag da hun stadig er rødlig i huden. bare lige info fra mig til jer, der var så søde at vise sin bekymring.
dec 2013
Følger: 83 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 199 Svar: 8.919
er hun mon forkølet?