{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  To hanner
  • #1   13. jan 2011 Hvor gamle er de to hanner, I har? Er ingen af dem kastreret?

• #2   14. jan 2011 Hej igen!

Det er godt nok flot. Da vi købte mopsen, gik han sammen med en anden større hund. Så kom den hjem til os. Vi har en fransk bulldog på 2 år, som mopsen er rigtig glad for og vil putte sammen med. Vores buller skiftede adfærd, fra en god og rar hund, er han blevet ekstrem jaloux og angriber vores mops ved flere lejligheder, også når den bare går forbi ham. Mopsen er rolig, så det er ikke fordi han plager vores buller, men snarere mærker efter, om han er med på en leg. Vi skiller dem ad og sætter tydelige grænser for en god opførsel, men er klar kede af situationen, da vi gerne vil have to hunde, og de må gerne fungere sammen. Så er det dyrlægen anbefaler at få mopsen kastreret, men hvad hjælper det på bulldogens jalousi? Mon han holder op med at angribe?

• #3   14. jan 2011 Ja, jeg kan spørge derinde, men det er rart at vide så meget som muligt om begge racer og deres mentalitet.
    God weekend til jer!

• #4   14. jan 2011 vi har også 2 han mopse samt 3 katte, alle enes pænt.

• #5   15. jan 2011 jeg har heller ikke hørt noget negativ fra dem jeg kender har hanner sammen og jeg har selv haft det, da jeg passede chihuahua tvært i mod, er der mere rang orden mellem tæverne, selv om de er gode til at acceptere hver deres plads, er der altid en der lige skal se om hun kan komme et skrid længere op, det er gerne den yngste tæve

tilgengæld har jeg altid fået at vide, at man helst ikke skal have fransk bulldog sammen med andre små racer, da de vil dominere de andre inden hun eller han er 1 år, om det passer eller ej ved jeg ikke, har ikke ville udforte det

• #6   15. jan 2011 ps kunne slet ikke forstille at det ville været et problem mellem mopserne da de er så godhjertet og glad for alle og ikke er aggrasiv andlagt

• #7   15. jan 2011 Mange tak for jeres svar.

• #8   25. jan 2011 Har købt en hanmops til. Nøøøj, hvor går det godt med de to. Det er nydelse at se, som de leger sammen og accepterer hinanden. Og de to er hanner!
    Var nødt til at skille mig af med vores bulldog, men den har fået en kanon god familie at være hos og faldt til med det samme hos dem. Sådan er det bedst for alle parter, også børnene, som var meget ked af de kampe, hundene havde imellem.

• #9   25. jan 2011 tillykke med det og dejligt at høre, at bulldogen har det godt hos sin nye familie.

• #10   25. jan 2011 Tak. Det kan næsten ikke være bedre nu. Jo, så skulle vi prøve at have hvalpe, men så kunne jeg nok ikke nænne at komme af med dem, he he.

Kommentér på:
To hanner

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce