1.107 visninger
|
Oprettet:
To hanner {{forumTopicSubject}}
Er der nogle herinde, der har erfaring med at have to han mopser under samme tag? I så fald, har der været problemer vedrørende rangorden, evt. magtkampe?
jan 2011
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 5 Svar: 15
jan 2011
Det er godt nok flot. Da vi købte mopsen, gik han sammen med en anden større hund. Så kom den hjem til os. Vi har en fransk bulldog på 2 år, som mopsen er rigtig glad for og vil putte sammen med. Vores buller skiftede adfærd, fra en god og rar hund, er han blevet ekstrem jaloux og angriber vores mops ved flere lejligheder, også når den bare går forbi ham. Mopsen er rolig, så det er ikke fordi han plager vores buller, men snarere mærker efter, om han er med på en leg. Vi skiller dem ad og sætter tydelige grænser for en god opførsel, men er klar kede af situationen, da vi gerne vil have to hunde, og de må gerne fungere sammen. Så er det dyrlægen anbefaler at få mopsen kastreret, men hvad hjælper det på bulldogens jalousi? Mon han holder op med at angribe?
jan 2011
God weekend til jer!
sep 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Svar: 33
okt 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 64
tilgengæld har jeg altid fået at vide, at man helst ikke skal have fransk bulldog sammen med andre små racer, da de vil dominere de andre inden hun eller han er 1 år, om det passer eller ej ved jeg ikke, har ikke ville udforte det
okt 2009
Følger: 17 Følgere: 16 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 64
jan 2011
jan 2011
Var nødt til at skille mig af med vores bulldog, men den har fået en kanon god familie at være hos og faldt til med det samme hos dem. Sådan er det bedst for alle parter, også børnene, som var meget ked af de kampe, hundene havde imellem.
sep 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Hunde: 2 Svar: 33
jan 2011
To hanner
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside