{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Slikke {{forumTopicSubject}}

Hjælp..
Er der nogle der har nogen gode råd?

Vores yngste berner han på 1½ år vil konstant slikke på os lige så snart han ser et stykke bar hud. Han har altid gjort det, men jeg synes det bliver værre.
Er der nogle af jer der har prøvet det før med jeres hunde ?
Det er ved at være irriterende, og vi søger nogle gode råd til hvordan vi får ham stoppet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slikke
  • #1   24. okt 2010 Hej. Vi har også en på ca 1½ år, Minnie. Og hun har også en stor kærlighed til og skal slikke og kysse løs, hun har det så mest når vi kommer hjem, eller hvis der kommer gæster, men vores hundetræner lærte os at når hun blev for vild og gjorde de ting vi ik ville ha, skulle vi lige lukke hende ud i gangen eller køkkenet, hva der nu var lettest, i bare lige 10 sekunder, MED MINDRE hun gør der ude, hvis hun ik siger noget eller kradser på døren så kommer hun ind igen efter de der 10-20 sekunder og hvis hun larmer så kommer hun ind når hun stopper, og det tog kun 2-3 gange før hun forstod hvad årsagen til hun blev lukket ude var. så kom hun bare ind og lagde sig pænt på gulvet og slappede af, så den metode kan jeg anbefale, og den virker til alt af det der hvis der er alt for meget energi eller hun er for vild når vi har gæster.. 1 gang ud bag en lukket dør og så er hun rolig og putter sig pænt ned .

• #2   24. okt 2010 Steen: Hvor meget salt snakker vi om? ½ eller 1 tsk.? Min berner slikker nemlig også ret tit poter smiley Måske vi skulle prøve at tilsætte lidt salt til maden - medmindre det er skadeligt.

Lena: Undskyld jeg spamer din tråd, men jeg har desværre ikke et godt råd til dig - ville ønske jeg havde - da min hund kun slikker på sig selv.

• #3   24. okt 2010 Vores hund elsker også at slikke på os, men det er mest når vi kommer hjem, så hver gang vi kom hjem gav vi ham et stykke legetøj eller et kødben i munden, da han også havde problemer med at bide i os fordi han ikke kunne styre sin glæde. Så nu har han lært selv at tage noget i munden når vi kommer hjem smiley

• #4   25. okt 2010 Jeg kigger lige med i denne tråd, har også en hund der ofte slikker på sine poter...

Kommentér på:
Slikke

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce