17. sep 2005 Følger: 156 Følgere: 159 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
Ny måde at binde ører op på {{forumTopicSubject}}
Samt gode råd ;o)
HA HA HA HA HA HA HA HA
Taget fra en annonce herinde.
Hej alle sammen. Når en hund bliver kuperet, kommer de jo ikke op og stå LIGE med det samme, efter operationen, det ville gøre så ondt, at jeg tror at hunden ville dø.. Uden at overdrive.. Sådan noget kan man ikke. Det er lange øre.. De skal først opereres mindre, dvs. tyndere, som de også er NU. som man også kan se på spidsen af hans ører. de er meget spidse i det.. Sårene skulle jo lige have sin tid til at hele først, inden at man begynder med at få dem op. Og bagefter skal man få dem op og stå med pinde, massere hundens hovedbund. ( vejlede dem, med massagen, til at komme op.) og der skal gives kalk på samme tid.. Men en dobermann skal efter en operation, gå med pinde, som oprejser ørene og får dem til at komme op, i ca. 6 måneder. Det er også det man kan gøre med Beba's ører nu, da hans lige er helet. Hvis ørene ikke bliver opereret med form, og blot løfter dem, uden en øre operation først, så ville de have MEGET sværere ved at komme op, blive deroppe og så ville han på samme tid komme til at ligne en flagermus, og ikke en dobermann. Så til jer, som har sagt at jeg ikke har fået gjort det ordenligt, i aner ikke en skid om dobermann racen og i det hele taget om hunde og ørekuperinger. Man kan ikke ødelægge brusken, ved at presse øre op i løbet af 30 min. det tager tid, og skal gøres på den naturlige måde og på den eneste måde som KAN lade sig gøre.. og det er den måde, som jeg lige har beskrevet. Beba stammer fra en by ca. 2 timer fra Beograd og ja han har papirer. hunde-pas, vacc. chippet og det hele. Ring for mere info, det her er mere useriøst.
Så Husk det nu, den metode vi andre normalt har brugt vedr kuperet ører, den dur ikke, og er ganske ukorrekt!!!
dec 2005
Følger: 317 Følgere: 307 Hunde: 4 Emner: 558 Svar: 9.122
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 2 Emner: 90 Svar: 336
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 130 Hunde: 8 Emner: 70 Svar: 917
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.061
Ej stakkels hund
maj 2009
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 10
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 159 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 130 Hunde: 8 Emner: 70 Svar: 917
Ny måde at binde ører op på
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside