{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.782 visninger | Oprettet:

Hvorfor vil hun ikke parres :'( {{forumTopicSubject}}

Min hund Lunda, har været til parring hver sommer siden hun var 2 år. Første gang kom vi lidt forsent, men vi besluttede at prøve igen. Denne gang kom vi med hende ved de første tegn på løbetid og hun var der helt til hendes løbetid var overstået, men hun har bare ikke været interesseret. Det har været hos forskellige hanhunde hver gang.

Men hvorfor vil hun ikke? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor vil hun ikke parres :'(
  • #1   14. sep 2010 Prøv en anden hanhund. Hunde kan også være kræsne. :o)

  • #2   15. sep 2010 Jeg tror din tæve er bange for hanhunden.
    Min Kom-Tessa har været v.hanhund 2 x men 3 x lykkens gang,ja det lykkes 3 gang smiley
    Tessa ville heller ikke parres og anden gang bankede hun hanhunden.
    Fik at vide at jeg skulle prøve at holde under bugen v.tæven når hanhunden ville hoppe på hende og ja det var det der skulle til,dagen eft.kunne kunne de selv så var Tessa ikke bange for ham.


  • #3   15. sep 2010 Kunne måske også være en god ide at hun har mødt hanhunden et par gange inden hun kommer i løbetid, da homonerne kan gøre at hun er mere bange og utryg. Hvis hun så sammetid er et nyt sted og bo i hendes løbetid er det sandsynligvis årsagen.

  • #4   15. sep 2010 vi forsøgt også med vores, hvor vi kørte hende ned til hanhunden. men hun ville bare ikke give ham lov, hun satte sig ned, hjemmefra havde vi set at hun var klar for vores hanhund måtte godt hvis han havde fået lov af os.... vi lod hende blive dernede et par dage, men uden held. næste løbetid kørte vi hende også derned i god tid, og hun var dernede i 2 uger, men uden held. 3. løbetid kom hanhunden så hjem til os, så ville hun gerne! dog ville hanhunden ikke, men til sidst lykkedes det. så ville foreslå at i prøvede hjemmme ved jer hvor hun føler sig mere sikker.

  • #5   15. sep 2010 Min gamle Bullmastiff,var til hanhund fra hun var 3 år-men hun svingede halen til side og når han så ville hoppe på vendte hun sig om og bed efter ham,hvergang vi forsøgte endte det med en fuser dyrlægen foreslog en insimeenering,men det sprang vi over ville hun ikke på den naturlige måde,skulle hun ikke havde hvalpe,det er så første gang jeg har oplevet det,,og har lavet mange hvalpe på mine pyreneerhunde i tidernes morgen tror bare ikke hun egnede sig som hundemor ,hun var også ligeglad med andre hunde og værdigede dem ikke et blik,kunne gå ligeforbi den flotteste fyr,men nej ingen interesse,

Kommentér på:
Hvorfor vil hun ikke parres :'(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce