{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres hunde?
  • #2   6. sep 2010 Det er lige sådan jeg har det. hi hi:O)) Der er bare ret mange for ikke har hund, der kan forstå det:O)

• #3   6. sep 2010 Kunne ikke være mere enig.. mine hunde er mit et og alt.. jeg er så skån som over for dem at det er helt forfærdeligt .. og de er med overalt snart.. vores venner tror vidst vi er underlige.. men de betyder virkelig meget for os.. smiley

• #4   6. sep 2010 Mine kommer også så meget med rundt som muligt. hi hi:O)) Mine syntes også jeg er mærkeligt:O)

• #7   6. sep 2010 Ja, ens rigtig børn og børnebørn vil alt være vigtigsk:O))

Kender godt det med at man kommer i sidste række:O))

• #8   6. sep 2010 Jeg sætter mine drenges behov LANGT over mine egne, og det har jeg altid gjort, jeg undvære hellere selv, for at de kan få alt hvad de skal have...

De betyder en hel verden for mig, og hvad de 2 hunde har gjort for mig og mit liv, ville jeg ikke kunne beskrive med ord, for det er så meget mere end alting.....

De er i den grad mine børn, forstået på den måde at jeg elsker dem lige så højt som jeg tror andre elsker deres børn... Jeg har i en tidlig alder besluttet mig for at børn ikke passer ind i mit liv, og jeg ikke interessere mig en fløjtende fis for børn og hvad dertil høre;o)

Men på den anden side ved jeg også godt det er en hund og ikke et barn, altså går ikke med dem siddende i tasken altid og giver dem tøj på og hvad vi har vi..... Jeg giver dem derimod alt det jeg mener en hund fortjener i form af gåture, social omgang med artfæller, træning og aktivering... Og ikke mindst KÆRLIGHED og TRYGHED......

Jeg prøver at give dem det bedste liv, som de om nogen fortjener.....

Ja det lyder nok lidt overdrevet, hvad ved jeg, men det er mine følelser, og da jeg ikke har særlig tætte familiebånd, så har jeg kastet al min kærlighed på mine hunde og vil gøre alt hvad jeg kan for at de får et fantastisk liv, for det fortjener de om nogen andre.... For de beriger mit liv med meget mere end de overhovedet aner:o)

Sådan har jeg hund og jeg siger ikke det er det rigtige, men det er det rigtige for mig.... Jeg ser ikke folk som ikke går så meget oppe i deres hunde som jeg gør, som dårlige ejere, slet ikke, så længe hundene har det godt er jeg sådan set ligeglad..:o)

• #10   6. sep 2010 Ja mine hunde er som mine "børn" jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har købt noget til mig selv, men mine hunde har da næsten lige fået ny kurv smiley
    Jeg bruger alt min tid på hundene..
    Jeg kan dårlig nok tage ud og handle for jeg ved at Mercedes ikke kan holde ud at jeg er væk smiley
    Altså mine hunde har fx 7 hunde kurve og flere forskellige seler..

• #11   6. sep 2010 Fru R W: Har det på samme måde som dig. Ved god de er hunde. Og bailey har en jakke til og vinter, eller vil han ikke være ud, han har også en taske, fordi han ikke kan gå så langt pga. hans PL i beggen ben.

Mette A: Maxi Zoo, det er mit drømme job:O)) Elsker den forretning, og hvis det var mig, var det også farlig for økonimien her hjemme da. Huhh haaa. Hi hi:O))

Envolds: Kan heller ikke huske hvornpår jeg sidste har købt noget til mig selv sådan rigtig. Hi hi:O))

• #12   6. sep 2010 Mine har også en taske som vi benytter ofte og mine har også dækken til vinteren:o).....

Men det jeg mente var PH-agtigt, hvor de bare sidder og ser dukkeagtige ud i en taske;o) Og har solbriller hat og nissedragt på;o)

• #14   6. sep 2010 Jeg elsker at gå i hundeforetninger, men hader det når jeg ingen penge har for jeg kan aldrig gå derind uden at købe mindst 1 ting smiley

• #15   6. sep 2010 Ja okay, det har mine dog ikke. Hi hi:O))

Men de har et dækken og en taske:O)
    Envolds: Kender jeg rigtig godt. Og og det er tit når man ikke har nogle penge at der er ting man lige syntes man mangler til dem:O)

• #17   6. sep 2010 Ja det er forfærdeligt.. smiley

Vi har ikke dækken til vores da de ikke kan lide dem, så min mor strikker selv til vores.. jeg syntes det på en eller anden måde holder dem varmere.. også hvis man kan komme en lille "t-shirt" inden under.. Ja ved ikke om det går under tøj, men jeg syntes en "t-shirt" er god om vinteren inden under de strik bluser.. og nu hvor mine ikke kan lide dækken syntes jeg det er den eneste udvej så de små ikke fryser

• #18   6. sep 2010 Ja, de er gode ind under, bruger dem også underunder en strik, når han er ude:O) Tøseren skulle jerne kunne holde varmen i år:O))

• #19   6. sep 2010 mine hundebasser er mit liv...
    lyder måske åndsvagt.. men har ingen kæreste og ingen børn.. så mine putter er mine børn.-.. de er mine bedste venner.. de bedste til at lytte hvis man er nede... de er der for mig!! hehe..

kun det bedste skal de have af mad... og godbidder... ø'snker kun det bedste for mine hunde.. og de får aldrig det næst bedste...

de er det bedste der er sket mig og de skal have det bedste liv...
    jeg er meget knyttet til mine hunde... :O)

så for mig er det altså meget normalt.. ;P
    (har dog en søster der bliver lidt muggen når hun siger: jeg har altså en datter så får hun afvide.. hallo spade.. jeg har 7 børn.. ;P )

• #20   6. sep 2010 for 1½ år siden (inden jeg blev gravid) købte jeg ALT til de hunde... og mener virkeligt alt der unødvendige...
    men ja jeg så ventede mig førtes det videre til vores kommende barn... og nu kan jeg ikke gå forbi en børnetøjsbutik uden at svinge dankortet.. nøjagtig på samme måde som med hundene tidligere...
    =)
    //Anne-kirstine - med hunde som på trods af en menneske lillebror INTET mangler og som stadig bliver forkælet med kærlighed og dyrt foder... men med en ejer som har indset at de 14 hundekurve vi i forvejen har er gode nok... =)

• #21   6. sep 2010 haha neeeej 50 kurve miiindst.. ;P

• #22   6. sep 2010 Dét kan vidst siges kort og godt: Mine hunde ér min verden!
    Uden dem, var jeg så godt som intet - Det er dem der gør mine morgner gode, dem jeg nyder at komme hjem til efter arbejde, dem jeg nyder at putte med under dynen hele natten, dem jeg nyder at forkæle, dem der får mig til at grine (og græde). Jamen mine hunde ér det vigtigste i min hverdag!!
    Deres behov er langt vigtigere end mine og massevis af mine ønsker og drømme bliver prioriteret fra, pga. hundene - Og ALDRIG om jeg ville gøre det anderledes!!! :o)

• #23   7. sep 2010 men vil så sige at efter jeg har fået en søn så er det bare SLET ikke det samme... eksempel:
    Jeg ville ALDRIG sætte endnu et barn til verden velvidende at det skulle dø før mig (red om 10 år)... ville simpelthen selv dø den dag... hvor jeg gerne vil have endnu en hund, give den 10 gode år og sige smukt farvel og sende den videre med tårer....

• #24   7. sep 2010 Ann Sophie: Det er sådan jeg også har det:O)

• #25   7. sep 2010 Mette A. Du kan jo fedte lidt for din træner men nogle lækre hundeting. hi hi

• #26   7. sep 2010 anne: nu har jeg ikk en dejlig søn.. ;P hehe men uuuh hvor jeg gru'er for den dag bailey fx.ikke skal være her mere.. : (
    kan komme til at tude bare af at tænke på det...

• #27   7. sep 2010 Vi er en flok craaazy dog ladys, det har vi vidst også fundet ud af mange gange før ;-))

Mine piger, Fie og Felia - betyder rigtig meget for mig, jeg elsker de to puttepiger så uendelig højt!! Jeg gruer og frygter den dag jeg skal sige farvel for mit liv vil mangle dem SÅ MEGET! Også selvom jeg får børn, så vil det være en frygtelig ulykkelighed at sige farvel - det bliver bestemt ikke 'nemmere' fordi man har børn den dag..

Jeg kan sige det på sådan en måde, at jeg glæder mig meget til at få en baby i hjemmet, MEN - det vil nok ikke ændre på at jeg runder dyreforretningen, og at de får deres lange sædvanlige gåture, jeg vil stadig priotere dem MEGET højt - så snart der er putning i barnevognen er det ud og gå en tur med dem osv osv..

Min kæreste og jeg har allerede nu talt om, at får vi bebs, er der ikke et 'off' sted for hundene - for os, er det MEGET vigtigt at vores små puslinger her, lære bebsen at kende ved duft og slik, de skal vide at det er et nyt fam. medlem så ikke der opstår frygt for barnet eller værste fald, bid - Fie HAAAADER nemlig børn - men jeg ville aldrig frapriotere børn fordi Fie ikke kan lide dem, jeg vil gøre mit job som mor OG HUNDEMOOOAR at de skal kunne sammen smiley

Men jeg ELSKER mine to piger, meget meget meget højt og lige nu, er de mine børn og det vil de nok stadig være når jeg får 'rigtige' børn, så vil de stadig være mine babyer smiley

• #29   9. sep 2010 Jeg ender ikke med at blive den skøre kattedame, meeeen den skøne hundedame... hahah... Elsker min lille Pedro (-: smiley

Kommentér på:
Jeres hunde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce