{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres hunde
  • #1   14. okt 2009 Min gamle hund blev 17. Efter et halvårs tid, købte jeg min nuværende hund. En chihuahua hvalp som nu er knapt 2 år. Jeg skal love for at det var noget af en omvæltning,at få sådan en "baby" / ung hund i huset, efter at have haft en gammel hund i mange år.

• #2   14. okt 2009 7 år grand danois ( dansk champingnong ( staves ) drues vinsens lord william ) staves

• #3   15. okt 2009 Hej

Min gamle Kleiner er snart 9 år, han er jagthund, han har desværre gigt, men han klarer sig endnu, for et par år siden blev han kastreret pga kræft i testiklerne. Han er stadig med på jagt, han bliver dog hurtig træt, så vi har et aftale om at jeg henter ham hjem når han ikke kan mere, så putter jeg ham i et varmt bad, giver ham noget smertestillende og giver ham varmebukser på. Men den dag dyrlægen siger stop, pga hans gigt så stopper han med jagt.

Jeg har desuden en ny kleiner på 1,5 år og en D/S på 6 år.

Bente

• #4   15. okt 2009 Ja mán skal passe på sine gamle vuffere smiley

• #5   15. okt 2009 Ja jeg gruer også for den dag han ikke skal med mere, men i morgen skal han med, han blev fyr og flamme da min mand fandt jagt-tøjet frem, og han ved han skal med, jeg ved ikke hvordan han er klar over det, men de hunde der, de ved altid en ting eller 2 mere end vi mennesker.

Bente

Kommentér på:
Jeres hunde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce