{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er fuldstændig færdig
  • #1   26. jun 2010 Ja jeg er godt nok også smadret.

Hvad skal i imorgen?

Hvordan gik det dine drenge?

• #2   27. jun 2010 Her hjemme har den stået på afslapning hele dagen for 2 & 4 benet, da vi også skal afsted søndag til race tamtam i store ring så hundemutter vi ses jo der.

• #3   27. jun 2010 jeg skal til noget racefremvisning i storering ...

jamen det gik som forvemtet - akoya fik et ex. i chamå klassen. men kom uden for placering - men der var virkelig nogle gode hanner i klassen så jeg er sku bare stolt over han fik den fine bedømmelse. prinsen fik vg hvilket ikke kommer bag på mig.

jarmo blev 3 bedste junior. - det undre mig til gengæld - rigtig meget endda. men sådan er det jo...

men det som det galt om for os var blot at vise vi har nogle gode hunde her hjemme og at vi fik de to world titler hjem til dk... så vores kriterier holdt.

• #4   27. jun 2010 Tillykke med de flotte resultater. Det lyder som om du er enig i de bedømmelser der blev givet - så det er jo bare perfekt.

Jeg var afsted uden hunde, og kunne rigtig nyde det hele fra sidelinjen, men må sige, at min respekt for vores dommer blev sat på en alvorlig prøve pga de bedømmelser han gav især i championklassen tæver. Nogle af de bedste tæver røg ud med excellent, og de 3 dårligest tæver blev placeret som hhv 1. 2. og 3. vinder.

Den tæve, der blev nr tre, så for det første så bange ud, at halen lå helt op ad maven, og så nåede dens hale ikke engang ned til haserne som standarden foreskriver, den bevægede sig, så selv publikum uden kendskab til racen stod måbende, og havde medlidenhed med hunden fordi den så ud som om den havde smerter ved, at bevæge sig, bevægeapperatet var så dårligt (tæven blev forøvrigt diskvalificeret i Berlin 2009).

2 juniortæver med stort potientiale fik VG, selvom de var eneste i klassen, og havde langt mere potientiale end de 3 bedst placeret tæver, efter min mening.

Så alt i alt en verdensudstilling jeg sent vil glemme.... der blev dømt lidt for meget snor efter min mening - ærgerligt!

/ Trine

Kommentér på:
er fuldstændig færdig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce