{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.831 visninger | Oprettet:

Jeg er fuldstændig knust lige nu :-( {{forumTopicSubject}}

Jeg har været meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle lave dette emne eller ej, men mit behov for at få et svar, er større end min frygt for de skideballer/tilsvininger jeg risikerer at få herinde.

Når det er sagt, vil jeg gerne bede jer om at holde jer til emnet, og lade værre med at gå amok over hvad der er sket, der er alligevel ikke noget i kan skrive, som jeg ikke allerede har sagt til mig selv...

Kashmir blev i mandags opereret i hendes skulder, da hun havde skadet et ledbånd.

Allerede et par dage efter operationen går hun utroligt flot, og der er næsten ikke noget halthed at spore.

Igår sker det der bare på ingen måder må ske.
Jeg skal akut på wc, og når ikke at få lukket børnegitteret efter mig så Kashmir og min datter på lige knapt 2 år er adskilt.

Jeg skynder mig at blive færdig, og da jeg kommer ind i køkkenet ser jeg til min store skræk at min datter sidder ovenpå Kashmir smiley
Noget hun aldrig har gjort før...

Hun stiger af Kashmir med det samme hun ser mig, og med ondt i maven beder jeg Kashmir om at rejse sig.

Og som jeg frygtede halter Kashmir nu mere end hun gjorde før smiley

Nu er der gået ca 24 timer siden uheldet skete, og hun støtter stadig ikke så godt på det dårlige ben som før.

Jeg har holdt hende i ro i dag, og kun gået 2 ture i stedet for de anbefalede 5-8 små ture, men det er stadig meget tydeligt at hun er rigtig øm smiley

Nu går jeg så rundt med ondt i maven og hjertet, og frygter at Kashmirs skulder er helt ødelagt igen...

Kan jeg mon være så heldig at det "kun" er en forøget ømhed, eller kan det her have smadret hele operationen?
Det skal lige siges at jeg ikke hører et piv eller noget fra hende, og jeg kan godt bevæge hendes skulder uden at hun gør modstand...

Og er der andet end massage, varme/kuldebehandling, og bøje/stræk øvelser jeg kan lave for at hjælpe hende igennem det her? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er fuldstændig knust lige nu :-(
  • #5   19. okt 2014 Ring til dyrlægen og få en snak med dem.

• #6   19. okt 2014 Åh for pokker, vi kan alle gøre fejl Lad være med at bebrede dig selv Det kunne ske for alle Jeg håber ikke der er sket noget, med din hund Det kan være ømhed Men vil som de andre skriver ,lige kontagte din dr.læge ,og høre hvad han siger. Ja bare så du kan få ro på dig selv smiley

• #8   19. okt 2014 Jeg har lige snakket med dyrlægen der har vagt i mit område, og han sagde at jeg skulle ringe til dyrlægen der har opereret hende i morgen. Det eneste han ville kunne gøre var at give hende noget morfin.

Åhhhh hvor har jeg bare ondt i maven over alt det her smiley

Frygter virkelig at hun skal igennem endnu en operation, og det kan jeg på ingen måde finde pengene til smiley

Og ja hun er sku helt fantastisk, jeg har dælme og krammet hende mange gange og takket hende for at hun ikke bed min datter - og undskyldt en million gange smiley

• #9   19. okt 2014 puhh forstår godt din frygt.. havde det været mig, ville jeg få lavet en røntgen så hurtigt som muligt, for at se hvordan det ser ud derinde, og smertestille så længe.

Som andre har skrevet, hold da op en dejlig hund hun er smiley

God bedring med hende!

• #10   19. okt 2014 Rolig ja det kan jeg saktens sige, jeg forstår dig godt, men hør nu hvad din dr.læge siger i morgenDer krydses alt herfra, at det ikke er så galt, at der skal en om operation til

• #11   19. okt 2014 Åh nej dog smiley Håber og krydser for at der intet er sket. Pyha sådan nogle rollinger er sgu farlige smiley

• #12   19. okt 2014 Vildt uheldigt, men stop med at slå dig selv oveni hovedet over det - sket er sket, og sådan en svipser kan ske for selv den bedste smiley Al held og lykke med din dejlige hund!

• #15   20. okt 2014 Puhh.. Så har jeg lige snakket med veterinær sygeplejersken, og hun mener heldigvis ikke at det lyder som om at der er sket en stor skade. Det er mest sandsynligt at der er nogle muskel fibre der måske har taget lidt skade.

Men hun vil selvfølgelig lige drøfte det hele med dyrlægen til deres morgenmøde, og så vil de vende tilbage til mig smiley

• #16   20. okt 2014 Krydser alt herfra smiley

• #17   20. okt 2014 Så har jeg snakket med dyrlægen, og jeg kan nu slappe af igen.

Han er sikker på at det kun er muskel ømhed, og at det "bare" er et lille skridt tilbage i hendes genoptræning smiley

Tusind tak for alle jeres svar herinde smiley

• #18   20. okt 2014 Det må vi håbe! smiley

• #19   28. okt 2014 som andre skriver,lad nu vær med at "sparke dig selv bagi".

Det hjælper hverken dig ,hunden og din lille datter.

å,ja de penge de penge.

Kan du måske holde din hund på noget håndkøbs smertestillende,indtil om nogen dage,hvor der kommer nogen penge.Spørg dyrlægen

måske kan din dyrlæge give noget smertestillende på "kredit".Der er jo kun et par dage det drejer sig om.

Alt det bedste til dig,din lille datter,som du bestemt ikke må "klandre" for noget som helst,og alt det bedste til din smukke hund.

mange hilsner
    vibeke også med "lommesmerter" tror desværre mopsen har fået en lille bitte smule skab,på højre bagben,det ligner blot et lille skrabsår, Så indtil pensionen "ruller" ind,står behandlingen på klohexdrin.

Kommentér på:
Jeg er fuldstændig knust lige nu :-(

Annonce