Om placering af hund. {{forumTopicSubject}}
Min moster ved at jeg har været med til at udstationer en chihuahua hund, og har derfor spurgt mig om jeg mon kender til en chi hund som ikke trives i flokken, eller af andre grunde skal omplaceres.
Derfor ligger jeg lige en kort beskrivelse af hvad hun kan tilbyde hvis i skulle høre om nogen:
De bor i hus, med stor indelukket have. Lige ved brøndby strand og sø. Hun gik flere ture dagligt da hun havde hun (en lab) og den havde det som blommen i et æg med plads i sengen, specielt mad, og meget andet.
Den er desværre gået bort pga. alderdom, og min moster fik den aflivet hjemme, hvor dyrlægen kom og den blev aflivet på dens yndlings sted. Hun har den nu i en urne - det fortæller lidt om hvor meget kærlighed hun kaster på sådan en ven, synes jeg.
Hun er lidt typen som godt kan lide tanken om at tage imod en hund, at gøre en forskel osv. Så derfor tænker jeg at det kunne være nogen af jer, eller en i kender står og skal have udstationeret en hund, eller har en hund som ikke trives osv. Så skal i være velkommen til at sende mig en privat besked :- )
maj 2009
Følger: 16 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 505
Men tak for dit svar, håber den finder en rigtig dejligt hjem.
maj 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 529
maj 2009
maj 2009
Min moster fløj hjem fra Grækenland i nat, og på deres ferie fandt de en hvalp i en skraldespand!! Min moster er nu igang med at få den til DK og den skal frem over være blommen i ægget hjemme hos dem :- )
Tusind tak til jer der skrev, og ville hæjpe osv.
maj 2007
Følger: 58 Følgere: 58 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 529
maj 2009
Det var dog et dansk par som bor der, som har fundet hunden, samme uge som de kom. Og så mødte de dem på stranden, og da de selv skal til DK nu efter et år der, så ville de aflevere den et sted, og så slog min moster til for hun var allerede forelsket.
Men det er ikke så nemt at få den hjem som de troede!!
Så kryds finger for at den kan flyve hjem her om 14 dage, den er liiiige på grænsen til at komme til at veje for meget, men papir arbejdet skal jo først være i orden.
Men hvis den ikke kan det, får de den først til september og det er jo synd for alle parter at vente så længe. og der kommer den da også til at fryse i DK hi hi :- )
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
maj 2009
Min moster stod så i lufthavnen og ventede. Hun er enormt glad og vi har alle fået snakket vores ører af om den hund hihi ;- )
Og nu er det spændende så hvor stor den bliver!! Den vejede knapt 10 kg da den skulle hjem og kunne lige komme med flyveren.
Den er umiddelbart sund og frisk, og har fået en masse vacc osv. her i DK.
Om placering af hund.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside