{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
786 visninger | Oprettet:

Nakketatovering - placering? {{forumTopicSubject}}

Ved ikke om dette er rette sted at spørge, men what the heck, here we go :-)) he he

- Jeg har altid gerne ville have tatoveret en sommerfugl, og efter jeg fik lavet min sidste, bestemte jeg mig for at det skulle være min nummer 2 tatovering :-))

Det er en speciel sommerfugl, som min mormor har tegnet engang - og jeg har altid forestillet mg at den skulle sidde i nakken et sted, men jeg syns det er svært at finde den flotteste placering omkring nakken/skuldrene, da jeg ikke vil have den siddene sådan lige i midten af nakken.
Sommerfuglen skal ikke være kæmpe stor, men heller ikke alt for lille da der er en masse detaljer i vingerne..

Syns det kunne være spændene, at høre hvor I syns, det vil være flottest, bare for at en idé til en god placering? :-))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nakketatovering - placering?
  • #1   14. sep 2010 Jeg kan godt lide idéen om en lille feminim tatovering der sidder lidt bag øret , men stadig i nakken .. Hvis du kan følge mig ?? smiley

• #2   14. sep 2010 Synes det kommer meget an på motivet :|
    Så svært at rådgive uden at ha set hvordan den ser ud, og hvor stor du vil ha den smiley

• #3   14. sep 2010 hmm til sådan et motiv ville jeg nok sætte den mellem skulderbladene i midten over rygraden sådan tættere på nakken end på bh´en

Forstår du hvad jeg mener.?

• #4   14. sep 2010 Hej..
    Jeg har lige fået lavet to mere og har også fået lavet en sommerfulg.. minsidder på anklen, og vi blev nød til atlave den lidt om, da der mange detajler i også, og jeg vil heller ikke have en vildt stor en.. Den anden er en rose og den sidder på foden, har min stjernetegn på kinesisk siddende mellem mine skulderblade...

• #5   14. sep 2010 mener jeg ikke at det er i DK. Mener ikke at man på tattovere i hovedet, og på hænderne.. men er ikke sikker..

• #6   14. sep 2010 * Laura *: Har faktisk også overvejet bag øret på et tidspunkt, men syns dog den bliver lidt for stor den sommerfugl jeg skal have lavet, til at den kan sidde der :-))

• #7   14. sep 2010 Om det er lovligt aner jeg ikke .. Men har set utroligt mange der har bag øret .. smiley

Men nej i hovedet/ansigtet og på hænderne er ikke lovligt

• #8   14. sep 2010 Michelle - Manzanas-Chihuahua: Ja forstår godt hvad du mener, og det kunne faktisk være en meget god placering :-))

• #9   14. sep 2010 fra starten af halsen og opefter må man ikke. Jeg har en i nakken og der sagde tatovøren at det var lige på grænsen, men det gik nok når den ikke var større..

• #10   14. sep 2010 Mener ikke det er helt lovligt at tatovere bag øret, da det vist høre med til hovedt - men størstedelene af danmarks tatovøre gør det vist gerne :-)) Da jeg også kender mange med tatto bag øret.

• #11   14. sep 2010 Hehe nej en tatovering skal ikke være for stor når den skal sidd der .. smiley

• #12   14. sep 2010 * Laura *: Nej lige præcis, størrelsen på min er vist lige voldsom nok :-)) Men det er flot med en siddene bag øret...

• #13   14. sep 2010 Det er ikke ulovligt at have tatoveringer på hoved og hænder. Det er kun ulovligt at gøre det, altså tatovere. Men holder man sin kæft er der mange tatovøre der gør det alligevel smiley

• #14   14. sep 2010 Jeg skal have en lille en på indersiden af langefingeren - Jeg synes det er flot smiley

• #15   14. sep 2010 **Christine Leonora Med Terrorist og Prinsesse* * : Er det også :-)) En af mine veninder har en hvor der står "Shh" - den er godt nok lavet i en brandert i sunny, men den er fed.

• #16   14. sep 2010 Simone; Hehe jeg kender en der ogsp har det smiley
    Og skæg så når han tager fingern op ligner det han har skæg smiley

Jeg skal bare have et bokstav med en lille blomst smiley

• #17   14. sep 2010 Jeg har to små poter i nakken. Hvis jeg ikke vil have folk skal se dem, lader jeg bare mit hår hænge. De fylder ca en 2krone hver. Og de sidder midt i nakken:o)

• #18   14. sep 2010 reglen er, at det af kroppen der er synlig, når man har lange bukser og trøje på, må ikke tatoveres

• #19   14. sep 2010 Jeg har selv en tatovering i nakken, men det er godt nok skrift, så det er lidt noget andet smiley Jeg synes det er en god placering, hvor den kan skjules hvis man har langt hår, ligesom der også bliver nævnt.
    Jeg har set en som har en sløjfe i nakken, som sidder helt lige i nakken og det ser ret godt ud. Ellers tror jeg den ville se godt ud skrå, men så skal den nok ikke placeres lige i nakken, men lidt længere nede.
    Det kunne være rigtig godt, hvis vi kunne se et billede af den smiley

• #20   14. sep 2010 Anne Sofie: Ja, kan godt se det vil være nemmere at bedømme med et billede, min tegningen ligger hos min mormor, og den er ikke lige til at hente :-)) hehe..
    - Havde også overvejet at få den placeret lidt længere nede end lige i midten af nakken, og så sådan lidt ude i siden som du nævner. For jeg ville gerne have at den skulle kunne ses når jeg har mit hår i en knold, og at den er skjult når jeg har løst hår.

• #21   14. sep 2010 platugle: Ikke helt korrekt, for mange tror det er ulovligt at tatovere foden, men det er det ikke...

• #22   14. sep 2010 Jeg synes det er pænt på den første ryghvirvel i nakken. Altså den første store man kan mærke

• #23   15. sep 2010 Ja, det lyder meget fornuftigt. Det ville jeg nok også selv vælge, hvis det var smiley Det ser godt ud hvis den også lige er i trøjekanten, så den stadig kan ses lidt når man har håret sat op.
    Min kæreste har en på rygraden og der kan spidsen af den lige anes ved kanten af trøjen. Han har naturligvis ikke langt hår til at skjule det med smiley Men synes det ser ret godt ud.

Kan godt se at det er et problem at skulle vise tegningen smiley Hvor stor er den ca.?

• #24   15. sep 2010 Jeg ville også vælge midt på den første rygvirvel.

Jeg har et stort ar på indersiden af mine lår og op omkring mine hofter, mave og op midt på maven ( de er kommet efter hudreduktioner efter et vægttab på 95 kg )
    Jeg kunne godt tænke mig at få tatoveret en klematis ranke som skal sno sig langs arene. Men jeg ved ikke om man må tatovere tæt på et ar. Er der nogle af jer der ved det.

Jeg kunne også tænke mig at få tatoveret min mands navn ( kim ) på fingren under min vielsesring:O))

• #25   15. sep 2010 Anne Sofie: Den er omkring 6,5 cm fra vingespids til vingespids - lyder måske af meget, men som den er tegnet ser den egentligt mindre ud end 6 cm :-))

Dorthe: Hm, syns at have set noget om det i Miami ink, der snakkede han meget om at det kom an på alderen af aret - men jeg kan ikke huske om han tatoveret direkte oven på aret.. Det tror jeg du må spørge en tatovør om :-))

• #26   16. sep 2010 Ja, det er jo ikke voldsomt så smiley

• #27   16. sep 2010 Tak Simone det vil jeg gøre :O)

• #28   9. dec 2010 Dorthe : Man kan som udgangspunkt sagtens tatovere i ar, med flot resultat. Evt. med ekstra genfarvning. Men kommer an på dybden mv.
    ( Min mand er tattovør)

Vil lige tilknytte en kommentar til tusser bag ørerne, det er ikke ëgnet¨ hud hverken i eller omkring og resultatet bliver også derefter.

• #29   9. dec 2010 Tak Michelle for dit svar.

Jeg vil lige gå i tænkeboks og begynde at spare penge sammen :O)

• #30   9. dec 2010 Nålens dybde er i hårrødderne/sækkene, og ved ophelingen dannes der derved nye hudlag som påoverhuden, hvor arrene jo som de er nu kan ses.
    Man skal bare huske at behandle tussen ordentligt efterfølgende, med (allerhelst) panthetonol salve fra medic team i 6 uger ca. og meget gerne brug af husfilm de første dage på den nylavede tus. Den vaskes grundigt med sæbe og flad hånd og skal lufttørre (endelig ikke noget håndklæde i ) hvorefter den smørres med nyt lag og husfilm på igen. Bare rolig, den heler indenfra - så den skal ikke ha luft for at hele som almindelig sår osv. Den har brug for at holdes beskyttet og fugtig af salve hele tiden. Dog ikke vigtigt med husfilmen hvis det bare er stregtegninger.
    Når tussen er helet op efter ca 6 uger, bør den smørres dagligt med en god fugtighedscreme, og solcreme i sommertiden med høj faktor.
    Solarie eller solbadning frarådes et godt stykke tid før tusningen, det ødelægger strukturen og spændstigheden i huden.

Held og lykke med den smiley

Kommentér på:
Nakketatovering - placering?

Annonce