Mange spørgsmål {{forumTopicSubject}}
Ja så er jeg her igen igen.:)
Vi er så forundret over Ravens utrolige sind, hun gør aldrig, er altid glad, er både kælen og legesyg men ikke noget stress overhovedet, hun går super i snor til trods for hun aldrig havde haft en på da vi fik hende for 2 mdr siden, løs kan hun altid være og hun ignorere mennesker og hunde når vi går tur.
Dog kan hun godt lege med andre hvis de kommer til hende.
Vi er helt vildt imponeret over hendes sind, man kan virkelig ikke andet end at elske hende, og nu er det så jeg vil hører om det er generelt for racen, altså om i andre oplever det samme, eller om vi er meget meget heldige, for hun er da ved gud en drømmehund.
Mvh
amanda
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 436
DEN SKØNNESTE LILLE HUND GUD HAR SKBT....GØR ALDRIG OG ELSKER ALT OG ALLE:o)
SÅDAN ER DE DERFOR ER DER OGSÅ ALTID PLADS TIL EN SHIH TZU TIL:o) HEHE
jul 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 4 Emner: 124 Svar: 2.800
Når Raven endelig gør er det kun af Isac vores Westie fordi hun vil lege og aldrig højt, og kærlig jamen det er hun bare hele tiden, så sandt nok, der er altid plads til en til:)
jun 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 47 Svar: 436
GØR OGSÅ KUN HVIS DE VIL LEGE OG LUDWIG GØR HVIS VORES BØRN ER ALENE HJEMME OG DET BANKER PÅ DØREN MEN KUN HVIS DE ER ALENE:) EN LILLE VAGTHUND HEHE
aug 2007
Følger: 23 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 116 Svar: 931
De er fantastiske og har skønne sind...var faktisk derfor jeg valgt denne race frem for andre små racer...
Så din beskrivelse lyder helt rigtig :o)
jul 2008
Følger: 34 Følgere: 37 Hunde: 4 Emner: 124 Svar: 2.800
Dejligt at hører jeres vapsere er lige sådan, så kan vi roligt med tiden overveje en mere, de er bare skønne, man kan slet ikke have andre racer efter man har haft en Shih Tzu:)
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 158 Svar: 2.531
Mange spørgsmål
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside