{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.536 visninger | Oprettet:

Tænderne klør. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen (:
jeg har jo fået min dejlige hund! (endelig) ... hehe
han er født den 2 april 2010 .

Og han er begyndt at bidde i en rigtig meget, er det hans tænder allerede? syntes det er tideligt i forhold til at han er fra den 2 april? eller er det bare mig?.
Han har det med at bide i ens fingre, og hvor han eller kan komme til, og så jager hans ens fødder, og bider sig fast i strømpen (tosset hund).

Hvordan får jeg ham til at stoppe med at bidde i en ? .
han har både :
bamser, Baby bidering, bold, tyggeben, og bløde tyggeben, strømpe, og en enkel sutsko..

(p.s Loui er med nu igang med hans første udfordring, håber i vil give en lille stemme)

Rikke.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænderne klør.
  • #2   11. jun 2010 mette (:
    vi er igang med nej træning (: men han høre åbenbart ikke så godt (:
    det er ikke altid at det med at distrahere ham hjælper , desværre. men syntes bare det var tideligt at hans tænder begynder at klø?

• #3   11. jun 2010 Min nye Felia er fra 9. Marts, og jeg tror hendes så smår klør til tider, hun er ellevild med tyggeben.. Og er hun heroppe i sofaen hos mig og der ikke er legetøj/tyggeben el andet til rådighed bider hun måske i min tlf eller hvad der lige ligger, jeg henter et solidt tyggeben og mens jeg tager tlf'en fra hende siger jeg også blidt, "Nej Felia" og giver hende tyggebenet, når så hun tygger i det roser jeg - for at vise, det må du gerne tygge i..

Der udover, har Fie altid været vild med at splitte toiletruller i ren og skær leg, dén har Felia opfanget og er kommet med på den dur - så hvis hun er i legehumør, atlså hopper rundt om mig og leger og bider i ting omkring mig, henter jeg hende en toiletrulle hun kan smadre fuldstændig smiley Og det tager sin tid for en lille en smiley og det virker og hun ELSKER det :)) Bare sikker dig, at din hund ikke spiser pappet, da de kan finde på det som små alt-ædende hvalpe smiley Endelig prøv dig frem med lidt af hvert, erstat altid det hun ikke må bide i med noget hun gerne må..

Men det kan jo være der er noget med tænderne allerede - men det kan også være 'se mig leg' osv :-))

• #4   11. jun 2010 Stina L .
    hehe ja det tror jeg også (: tror nu ikke de gamle bliver så glade for at jeg bruger endnu mere toilet papir end hvad jeg bruger i forvejen :b **griner**- Men ja jeg prøver mig frem (: Lige nu ligger han og sover under bordet ...

• #5   11. jun 2010 Jeg mener, når toilet rullen er tom, altså, selve pappet smiley Ikke papiret - dog ikke smiley

• #6   11. jun 2010 Stina (: Nååårrh sådan hahah (: ja okay ... så må jeg jo prøve det på et tidspunkt XD hhihi

• #7   11. jun 2010 Nej nej, dog ikke.. Tror der er mange hunde som synes det er sjovt at smadre pap - man skal jo bare gide at rygge det op - Fie er trænet og kan smadre det i MANGE stykker, men det er jo dét værd når det gør så meget gavn for hende smiley

• #8   11. jun 2010 ja det har du ret i (: hehe
    så mangler du bare at lære hende, at samle op igen.

• #9   11. jun 2010 Ja, tænk bare hvis det var muligt smiley

• #12   12. jun 2010 Hejsa Rikke
    Vores Kenzo var også rigtig slem tilat bidei fingerne..men hvergang hanbedios to vikonsekvens en bamse frem og lod ham bide i den... ( jep havde altid en bamse i lommen eller lign.. hehe den behøvede jo heldigvis ikke være så stor :O)
    Bad mennekser og famile omkring os ikke at lege med fingerne !!
    Og det har hjulpet rigtig meget..
    Held og Lykke
    (husk at være konsekvent !!!)
    Potedask

• #13   13. jun 2010 Hej allesammen (:
    tak for alle de gode råd, nu vil jeg gå igang ,med at lære ham hvad han må bide i og hvad han ikke må bide i (:

Kommentér på:
Tænderne klør.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce