{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Hjælp - tænderne klør {{forumTopicSubject}}

Vores hvalp på snart 4 måneder - den tænder klør tilsyneladende mere end vi har været vant til med tidligere hvalpe, så til trods for at der er diverse legetøj, aktiveringsbolde/-kugler/-terninger, tyggepinde og jeg skal komme efter dig - så gnaver han i vores vægge nogle gange når de er alene hjemme.

Hvad kan vi smøre på de vægge, som han ikke har lyst til at tygge i. Det er i vores gang, så der er jo adgang til alle værelser og rum, så det skal også gerne være noget vi kan holde ud at lugte til.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp - tænderne klør
  • #1   21. feb 2010 Jeg bruger med mine katte noget kamfer på mine møbler for de ikke skal flå dem, det hjælper de hader lugten..

Og så et godt råd til bisserne, tag tyggeben, tyggepinde osv og lig dem i jeres fryser og når han skal have et så tag det direkte op fra fryseren af, kulden lindre på kløen i munden, det har jeg gjordt med begge mine hunde da de var små og det hjalp de har intet ødelagt under tandskiftet.

• #2   21. feb 2010 Hvor køber jeg kamfer henne ?
    Det skal vel ikke direkt smøres ud, men måske bare sættes i nogle dubber rundt omkring på væggene ???

• #3   21. feb 2010 Man kan få noget der hedder "gå væk hund" hos diverse dyrehandlere... det kan du spray'e på... Vi mennesker kan vist ikke lugte det, men det skulle holde dyrene væk fra det bestemte område...

Kommentér på:
Hjælp - tænderne klør

Annonce