{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min hun hund Luci, hun bider i alt mit tøj, dørhåndtag, lister, hjørner, og sofa.. Alt dette gør hun når hun er alene hjemme, eller om natten hvor vi andre sover.. Er der noget man kan gøre for dette stopper.. Jeg har prøvet at købe noget tandpasta som skulle få tænderne til at holde op med at klø, men det hjælpern ikke .. Hvad kan jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!
  • #1   9. feb 2011 Tandpasta er til at gøre tænder rene med.... :o))

Lær hunden at være alene hjemme.
    Du kan evt købe et bur hunden kan gemme sig i ( læg et tæppe over og lad burdøren stå åben )
    Det kan i nogle tilfælde gøre unden tryg.
    Hvad laver hunden i løbet af dagen... Både over og understimulering kan give destruktiv adfærd.
    Hvor gammel er hunden ?

• #3   9. feb 2011 Vi er tit i hundeparken for at få alt energien ud af hende, ellers er der mange lange gå ture og hygge i sofaen.. Har købt en terning man kan kommer god bider i for hun har noget at lave når hun er alene hjemme.. Har ikke helt fået den afprøvet endnu da hun ikke han finde ud af at bruge den, og hun er 4 måneder smiley .. Hvordan kan man lærer hende at være alene hjemme på en god måde?

• #5   9. feb 2011 hmm ja det er nogen gode ting der står, men er det ikke snart for sent at gøre det på den måde ?

• #9   9. feb 2011 Okay det vil jeg prøve så smiley Tusind tak for hjælpen

• #11   9. feb 2011 Mht foderterningen. Du skal lære din hund hvordan den skal bruge den, og så er det bestemt ikke en god ide at den har terningen når den er alene hjemme. Ind i mellem hænder det, at hunden bider henover terningen. Hvis en tand i over- eller undermunden sætter sig fast i hullet ( hvor fodret kommer ud ), kan hunden ikke selv få terningen ud igen- hvilket betyder at den skal gå med en åben mund indtil du kommer hjem ( vi ser det ind i mellem på dyrehospitalet). Giv i stedet din hund en "kong" fyldt med leverposteg/ foder blødt op i vand/ torskerogn eller ligende.
    Og så er det ellers igang med "alene hjemme" træning- og husk det ikke er klaret på nul komma fem. Det kan sagtens tag lang tid.

Kommentér på:
HJÆLP!

Annonce