{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
892 visninger | Oprettet:

:'-( aner ikke hvad jeg skal stille op {{forumTopicSubject}}

jeg har tre dejlige hunde Buller, gizmo og bella, buller er 4 år og fransk, gizmo er over 1 år og fransk( haft ham fra 8 uger af) bella oz over 1 år og engelsk... gizmo er den eneste jeg ar haft fra hvalp, bella kom til sidste år da hun var 6 mdr, det var en mærkelig købs situation, men kunne ikke stå for hende, hun har været en stor mundfuld fra starten af, hun er meget anmassende og moser alt og alle, hun gøede meget i starten, det er stoppet, men hun kræver stadig meget opmærksomhed.
Problemet er at hende og buller sloges om min opmærksom hed og om mig i sengen,,, har snakket med en hundetræner/ terapeut... som har forklaret at det kræver meget arbejde og overskud, som jeg bare pt ikke har pga flere ting, så kan ikke finde ud af med mig selv om det er egoistisk at beholde hende ??? ville det bedste være for hende at få et hjem hvor der kun er hende??
de er ikke kommet alvorligt til skade endnu, men jeg blev bidt igår da jeg ville skille dem ad, det er slet ikke hver dag de sloges

undskyld det var så langt,

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :'-( aner ikke hvad jeg skal stille op
  • #1   1. apr 2010 Jeg læste også dit indlæg forlede dag, det er åbenbart Bella og din hanhund der slås kunne jeg forstå. Hvis det var mig tror jeg nok jeg ville finde en god familie til Bella, hvor hun var ene om at få opmærksomheden.Jeg har selv haft en engang, der ikke brød sig om at der var andre hunde, hun skulle dele med, og det var et kæmpe arbejde.
    Jeg ville ikke være i tvivl.

• #2   1. apr 2010 Anni P: ja det er buller og bella som ikke kan sammen, der går tiud imellem de sloges, men det er over ressurer altså , soveplads og min kontakt.... tror ikke det ville være noget problem for bella at komme til en ny famillie, men jeg vil gerne beholde hende, men det skal jo ikke være på hundes bekostning.

bubber .... jeg har sådan en spray

• #4   2. apr 2010 hun har været i løbetid, de to hanner er neutraliseret og det skal hun også inden for kort til.. det er kun i situationer hvor de skal dele mig de sloges fordi buller ikk vil dele mig! min dyrlæge har også to hanner og en hun hund og det går fint. der har aldrig været problemer når hun er i løb

Kommentér på:
:'-( aner ikke hvad jeg skal stille op

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce