{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.011 visninger | Oprettet:

snapper ud efter hvalp når han spiser {{forumTopicSubject}}

Jeg er så heldig at jeg er ejer af verdens dejligste og mest kærlige mops på 16 mdr.(Anton) jeg har for 3 dage siden fået en mops hvalp på 8 uger(Uffe) Anton er simpelthen blevet super glad og mega kærlig og tålmådig ved Uffe...Men 1 gang er Uffe gået hen til Antons skål da han var ved at spise og da snappede han altså ud efter Uffe - normalt kan man stikke fingrene ned i skålen mens han spiser uden at det genere ham.. Hvad gør man så det ikke sker igen????????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  snapper ud efter hvalp når han spiser
  • #1   22. mar 2010 Jeg vil mene, at det er ganske normalt. Anton lærer Uffe, at det altså er hans mad og at han ikke har i sinde at dele. Jeg ville med to hunde sørge for at fodre dem i hvert sit rum eller i hvert fald som minimum sørge for at de lader hinanden spise færdigt inden de nærmer sig hinanden.

    Anton er tryg ved, at I ikke tager maden fra ham, derfor lader han gerne jer røre ved sin mad. Han ved jo ikke, om Uffe vil tage den fra ham.


  • #2   22. mar 2010 Okay det lyder meget rigtigt,vi står og holder øje med dem når de spiser for at se om det sker igen.. Men tak for dit svar ;o)

  • #3   22. mar 2010 Vi har stadig vores hvalp på 5 mdr. lukket inde i hvalpegård når de får mad, ellers går det da HELT galt, mops er madaggresive og det kan man ikke stille noget op imod.

  • #4   22. mar 2010 Stemmer i med Samsonitten! Det er helt naturligt, at Anton går ind og opdrager videre på hvalpen. Det er bare så de finder ud af deres rang. Det ser jeg intet galt i. Stil evt madskålene lidt fra hinanden til at starte med

Kommentér på:
snapper ud efter hvalp når han spiser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce