{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.347 visninger | Oprettet:

Dana S
Dana S
Tilmeldt:
13. dec 2007
Følger: 3 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 100

Snapper ud efter snuden {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, har min lille søde Louis fået en tendens til ad snappe ud efter og hvis han kan komme til det, bide andre hunde i snuden. Det gør han dog kun på de store hunde.
Det er noget nyt han er begyndt på. Heldigvis er det ikke lykkedes ham at bide til blods.
Jeg synes det SÅ pinligt, når han gør det.

Har i prøvet det med jeres hunde?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snapper ud efter snuden
  • #1   11. jun 2010 Så lad være at lade din hund hilse på fremmede hunde... Sværere er det ikke

  • #2   11. jun 2010 ja min hund gjorde det faktisk lige i går men det er også første gang !

  • #3   11. jun 2010 Det er død irriterende at få en tillidsfuld hund ødelagt fordi sådan et møgkræ bider..
    Mine forældres hund går i panik hvis en fremmed hund kommer for tæt på pga en gravhund.. damen sagde at de sagtens kunne hilse.. men hov.. Gravhunden bed mine forældres hund til blods...
    " Guud.. det har den aldrig gjort før"... Ej... Fedt at være den første så


  • #4   11. jun 2010 Cindy den udtalelse er da ikke fair, at hun skulle aflive sin Chi.Hvem aflivede bulldoggen? for er da ret sikker på, at hvis en bulldog bare bed alvorligt en gang, der ingen chi ville være tilbage. Så Sofie kan da umuligt havde bidt alvorligt men kun have markeret, og så kan ingen da udover hendes ejer, bestemme aflivning

    TS:
    Jeg går ind for træning, træning og atter træning. Accepter din hund, hvis den ikke gider andre hunde. Hold den i snor, og lad den ikke hilse på andre hunde, men lad den gå forbi i snor, i en afstand så den præcis ikke kan nå den anden. Ros med guffer, så snart i er forbi uden et udfald. Hvis den stadig, efter den er i snor laver uacceptable udfald, må du proppe mundkurv på den, og træne videre. Det er ikke acceptabelt den bider andre hunde i næsen. Mine så ellers fredelige dovendyr, ville ikke acceptere at blive bidt i næsen, og ville have hapset igen.


  • #5   11. jun 2010 *Cindy* Nej til Mundkurv JA Til Ansvar N

    snak da ordenligt menneske. ts har brug for råd istedet for det bulls*it der. det kan jo undgås, så at ingen hunde skal aflives.

    ville det ikke være bedre?


  • #6   11. jun 2010 Cat F:

    Det kan jeg næppe tro smiley


  • #7   11. jun 2010 Cat F

    Ja og så tænk dig, at hun selv efterfølgende opretter en tråd, hvor hun synes Krumme skriver grimt til hende, og piver over dette.

    What comes around, goes around smiley


  • #8   11. jun 2010 Orv.. Det var så ikke lige meningen med min kommentar.. hvis det da er af den det hele er udsprunget...

    Undrer mig lidt over TS ikke har været på banen ??

    jeg er meget enig i det lange indlæg Cat. F har skrevet..


  • #9   11. jun 2010 Mange tak til dem med de seriøse og konstruktive råd.

    Regnede godt nok ikke med alle de sure opstød, men der er godt nok mange frustrerede folk herinde. Og tråden hed jo ikke engang "Muskelhunde".
    Jeg skrev jo bare for at få et godt råd. Håber at alle dem med de sure opstød kan sove lidt bedre i nat, nu de er kommet af med alt deres galde.



Kommentér på:
Snapper ud efter snuden

Annonce