Hvad kan hjælpe??? Hvad kan hjælpe???
hej...
jeg har haft en depression. som jeg fik medicin for, og jeg stoppede med medicinen for ca 1½ års tid siden.
men i øjeblikket har jeg svært ved at overskue tingene i hverdagen.
MEN! jeg har så den holdning, at jeg ikke vil give op, give efter eller hvad det nu hedder.
jeg vil så gerne have et stort overskud, få indhentet alt hvad jeg mangler i skolen, få masser af energi osv...
jeg vil også gerne begynde at løbetræne og styrketræne og begynde til ridning igen...
men det er bare svært at trække mig selv op "sølet"
er der nogen, der kan hjælpe mig med nogle gode råd eller lign?
for jeg VIL bare i gang nu, få det bedre med mig selv og få godt med overskud og energi osv...
feb 2008
Følger: 21 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 443 Svar: 2.851
det kom sig egentlig af, at jeg ville hjem til min far en fredag aften (havde kat på det tidspunkt), og ham og hans kæreste overtalte mig til at tage min kat med, så det gjorde jeg. Da jeg ikke skulle overnatte, tog jeg ikke min medicin med, men min far overtalte mig til at blive, og jeg kom først hjem sent søndag eftermiddag. Jeg havde om fredagen ringet til min læge fordi jeg sov så meget, og ikke kunne forstå det, og jeg fik en tid om mandagen efter weekenden. Jeg fortalte min læge, at jeg ikke havde taget medicinen i weekenden, og hvordan jeg havde kunnet mærke energien komme langsomt igen, og så blev vi enige om, at jeg skulle prøve en periode uden medicin, og jeg er ikke startet igen...
Jeg vil heller ikke starte igen, for jeg har ikke brug for endnu en periode, hvor jeg ikke laver andet end at sove
feb 2008
men jeg vil ikke på medicin igen... ved at det ikke er en falliterklæring, men jeg ved også, at hvis jeg kan klare at komme op uden medicin, så vil jeg få det så meget bedre, end hvis jeg var på medicin + at jeg ville have en meget større chance for at falde tilbage, hvis jeg er på medicin...
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Så jeg vil råde dig til at opfylde et mål ad gangen.
maj 2007
Følger: 73 Følgere: 72 Hunde: 3 Emner: 356 Svar: 4.429
alle de ting du gerne vil - som du ikke gør i forvejen.
Det er utrolig mange ting.
Jeg tror også du skal tage et mål ad gangen og undgå at presse dig selv for meget...
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.723
og så du nød til at fortælle folk hvordan det er og at man falder i dybe huller.. jeg hr lige været i et, pga valget om at skille mig af med en af mine hunde og det gjorde jeg måtte give afkald på at uden om, så som hesten, by ture, for mange mennesker omkring mig så jeg kunne fungere med arbejde og hunden der hjemme..
dec 2008
Følger: 36 Følgere: 34 Hunde: 3 Emner: 40 Svar: 679
Det kræver at man er villig til at kæmpe selvom det er meget svært til tider.
feb 2008
apr 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 273
Hvad kan hjælpe???
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside