{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
868 visninger | Oprettet:

Flytning Med Hund {{forumTopicSubject}}

Da vi snart skal flytte, er jeg lidt usikker på om det kan komme til at påvirke min Cocker pige på 9 mdr, at hun måske bliver stresset og fustrerret eller trist og ked. Har hørt at cockerspaniels er gode til at tilpasse sig så længe hele familien bare er der, og det er vi jo (:
Det er et meget større varmere hus, som er meget bedre egnet til en familie med hund. Haven er meget stor og huset ligger i kun et par 100 meter fra hvor vi bor nu så det er jo i samme dejlige område. Så på den måde er det jo en god forandring.

Er der grund til bekymring og hvad kan jeg evt gøre for at få hende til at finde sig godt tilpas i de nye omgivelser

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning Med Hund
  • #1   12. feb 2010 Hej Anne Cecilie

Jeg har også prøvet at flytte med min Nero fra København og herover til Randers...

Det vi fik af vide da vi skulle flytte var at huske også at give vores hund noget opmærksomhed... Så det ikke kun gik op i at pakke flyttekasser ind & ud.... Og sidst men ikke mindst så aldrig efterlade hunden alene i det halv/hel tomme hus/lejlighed man var ved at flytte fra/til.....

• #2   12. feb 2010 Havde også selv tænkt at det værste nok ville blive at bakke tingene ned og vi er så småt begyndt idag og hun tripper også lidt rundt og kigger lidt sørgmodigt på en.

Jeg håber fordelene ved det andet hus får hunde til at falde hurtigt og godt til.

Når jeg skal have hende med derover første gang, skal jeg så bare lade hende snuse rundt på egen hånd.

• #3   12. feb 2010 Jeg er igang med at rydde huset for det vi ikke skal ha med til ny bolig...udsmidningssække er proppet og folk kommer med jævne mellemrum og fjerner ting og sager.
    Sakki følger godt med i det HELE, men syns ikke han stresser.
    Jeg er mest bekynret for afsavn af hundevenner.....og vores have, snøft

• #4   13. feb 2010 Coda (som var rigtig bange og utryg ved alt i starten) flyttede vi med efter ca 7-8 måneder og der var virkelig ingen problemer med det smiley

Kommentér på:
Flytning Med Hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce