Tonen! {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen (:
Jeg ville lige give folk noget at tænke over, jeg vil gætte på at det er sagt mange gange herinde, men tænkte jeg måske ville prøve igen.
Jeg er medlem af muskelhunde og mopse grupper, og stemningen er fantastisk i muskelhunde grupperne, der er mindst 5 inlæg hver dag og folk er så flinke at hjælpe. Tonen er pæn og hvis folk har skrevet eller gjort noget helt hen i vejret, så kan vi pænt skrive/snakke folk til fornuft. Man snakker sammen som mere eller mindre voksne, og der mundhugges ikke!!!!!!!!
(selvfølgelig kan jeg ikke snakke for alle(: )
MEN.... her i Mopse grupperne, hold da op! Det er ikke ofte der er inlæg og når der er så bliver de hagget ned og bliver ikke hjulpet. Jeg kan så sige at jeg personligt syntes at nogle er dejlige herinde og selvfølgelig skal man sige sin mening men det kan formidles, disse grupper er her for at vi kan hjælpe hinanden på en pæn måde......
Jeg vil ikke diskuterer dette inlæg, men styntes bare I alle skulle tænke over det..
Dette er ikke et surt opstød, ville bare fortælle at tonen herinde er ikke til at holde ud, og der mundhugges alt alt for meget.
Ellers GODT NYTÅR (: pas nu på jer selv og jeres dejlige hunde!
Og jeg håber at vi alle kunne tænke på et nytårs fortsæt herinde: At tonen bliver pænere
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 120
okt 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 15 Svar: 94
Men jeg vil da også håbe at det er noget folk vil tænke over, for denne gruppe er jo til for at vi kan hjælpe hinanden og vores elskede mopser.
Godt nytår til alle....
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Jeg lavede selv et inlæg engang hvor jeg fik afvide at hvis ikke jeg tog min hund til gyrelæge NU ville den dø osv.
Jeg tog ikkemin hund til dyrelægen og den lever fint - men fik bare nogle hårde ord med på vejen om at jeg ikke gjorde det rigtige !
Det er okay at være klog, og vide en masse ting om en race - Men at nedgøre andre fordi de ikke er ligeså oplyste omkring ALT det er øv. og jeg er derfor stoppet med at lave inlæg herinde netop derfor !
Håber det ændre sig, da jeg - ligesom så mange andre har brug for et godt råd omkring vores mopser engang imellem
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.044
Man kan enten være en "skulderklapper" som samtykker med ALT hvad der er etisk forkert, eller man kan som jeg sige min ærlige mening og ja den er til tider hård og kontant, men jeg kan ikke stiltiende sidde og samtykke til hovedløs avl på syge dyr eller folk som ikke vil gå til dyrlæge med deres hund og tror at HG kan udgøre det for et dyrlægebesøg.Hvis man ikke kan tage imod kritik på et forum og bare forventer at folk nikker eller klapper i hænderne, så har jeg fuldstændig misforstået ordet Gruppe diskussion.
jul 2008
Er det ikke muligt at være uenige, OG holde en god tone, være lærerig og samtidig venlig?
Behøver det være "Du får ret og jeg får fred " ?
Føler bare, at det ikke ALTID er uansvarlige mopseejere der stiller spørgsmål - I har vel også stilt et sprøgsmål eller to i tidernes morgen da i forleskede jer i racen ? Og i har vel også haft brug for nogle kloge hoveder, nu er det os andre
Men det er svært at tage krittik og gode råd til sig, når de bliver pakket ind i at man er skide uansvarlig og ikke forstår en skid ?
(Mht.hovedløs avl er jeg enig, der skal folk stoppes hvis de kan )
jul 2008
Er det ikke muligt at være uenige, OG holde en god tone, være lærerig og samtidig venlig?
Behøver det være "Du får ret og jeg får fred " ?
Føler bare, at det ikke ALTID er uansvarlige mopseejere der stiller spørgsmål - I har vel også stilt et sprøgsmål eller to i tidernes morgen da i forleskede jer i racen ? Og i har vel også haft brug for nogle kloge hoveder, nu er det os andre
Men det er svært at tage krittik og gode råd til sig, når de bliver pakket ind i at man er skide uansvarlig og ikke forstår en skid ?
(Mht.hovedløs avl er jeg enig, der skal folk stoppes hvis de kan )
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.977
og det samme til dig Sanne, denne tråd var lige præsis ikke til det pjat, utroligt i ikke kan finde ud af at det bare en gruppe hvor man hygger sig og så kan enes.
feb 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 120
hvor svært kan det egentligt være at opføre sig/skrive pænt til hinanden, er man evt helt fuldstændig uenig så skriv jeres mening og hold jer fra emnet/indlæget herinde så i ikk ødelægger det for os andre....skal i uddybe så skriv da en pb.
jul 2008
Følger: 4 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 256
Så jeg kan ikke forstå kritikken af hende her - dog kan jeg heller ikke læse alt hvad der er blevet skrevet her, da det må være blevet slettet..
Men lige en tak til TINE, som er god til at holde mit mod oppe..
Men ja.. det er ikke altid man får det svar, som man bad om.. og nogle gange, så er det ikke så meget rådet - men måden rådet bliver givet.. og på skrift, så kan meget misforståes..
Til sidst.. et godt nytår til alle..
Tonen!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside