930 visninger
|
Oprettet:
Det er fandme fantastisk! {{forumTopicSubject}}
Jeg har kæmpet og kæmpet siden foråret for at få Bandit til at kunne lide bolde, så jeg har noget at motivere ham med når jeg træner, men har har ikke vist alle mine fine bolde noget sønderlig opmærksomhed. Så i tirsdags kom der hul igennem og lige siden har han elsket dem. Han er SÅ opmærksom på mig når vi træner og bare denne uge er han rykket mere end fra foråret og til nu.
Iiih hvor er jeg bare glad. Nu venter vi nærmest bare på at lyset kommer igen imorgen tidelig, så vi kan komme ud og træne igen ;o)
sep 2005
Følger: 156 Følgere: 159 Hunde: 20 Emner: 798 Svar: 2.779
Og Janni, Undskyld at hans hjerne var så længe under vejs, men tror post danmark havde kludret i det??????? Håber ikke den har taget for meget skade ? ;o) Hi hi hi
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 20 Hunde: 3 Emner: 337 Svar: 2.583
Indkald er næsten lige i skabet nu, plads er han god til, vi er på begynndt apport og han har også nogenlunde styr på at bllive liggende når jeg går.
Amen jeg kunne blive ved altså.
Karina: Jeg har hele tiden brugt bolde med snor i, men han var sgu ligeglad med hvor meget de hoppede og dinglene foran ham. Ved ikke hvad jeg har gjort anderledes, men han bed ski pludselig på ;o)
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 130 Hunde: 8 Emner: 70 Svar: 917
Det er fandme fantastisk!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside