{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.079 visninger | Oprettet:

det er fandme træls {{forumTopicSubject}}

at man allerede i midten af december ikke kan gå tur når der er blevet mørkt mere, fordi der er idioter der mener at de skal starte nytåret tidligt.
Chianti og jeg har trænet hele året fordi hun havde en rigtig dårlig oplevelse sidste nytår og det er gået fint fremad.

Men nu er vi lige kommet hjem fra en gå tur og det bliver så den sidste indtil efter nytår. Det gik fint i starten, der blev fyrret af et godt stykke væk og Chianti viste slet ikke tegn på at lægge mærke til det. Men lige pludselig var der nogen der fyrrede noget af ca 10 meter fra os og så var chianti bange igen... hun ville hjem og det kunne slet ikke gå hurtigt nok, det var meget tydeligt på den måde hun gik på.

Så nu sidder jeg her med en hund der ryster over det hele og som hele tiden forsøger at kravle op på mit skød, hun er ekstremt opmærksom på alle lyde og hun holder øje med alt hvad der sker...

Der er kraft eddeme træls... på godt jysk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  det er fandme træls
  • #1   15. dec 2008 jeg må indrømme at jeg slet ikke havde haft tanken om at der var nogen der kunne finde på at fyrre af så tæt på hvor vi gik... men nøj hvor er det træls når det nu er så kort tid om dagen at der er lyst... så bliver det jo ikke til mange gåture om dagen

  • #2   15. dec 2008 jeg havde ikke lagt mærke til det før vi var kommet ud... og i starten var det kun på afstand... og hun virkede slet ikke som om hun lagde mærke til det og jeg gik og tænkte "nej hvor dejligt, så har vores træning virket"

    Men så kom de der fjolser og fyrre noget af tæt på, nu ligger hun så og ryster, trækker vejret hurtigt, og er meget klistret...

    Øv så kan man starte forfra


  • #3   15. dec 2008 forstår bare ikke hvorfor det er nødvendigt at begynde at fyrre af allerede nu

  • #4   15. dec 2008 fordi det er sjovt at fyre af og det er også lovlig du må bare vænde hunden til det

  • #5   15. dec 2008 Flemming- Nej, det er ikk lovligt før efter jul.

  • #6   15. dec 2008 Det har været lidt stille her de sidste par dage - Men nu har vi så også haft en del biler som er blevet sprængt i luften - Og sjovt nok var der én ung mand som var kommet til skade i går lige siden har der ikke været noget...

    Så mon ikke at det var ham... Hold da op hvor har jeg IKKE ondt af den mand smiley


  • #7   15. dec 2008 uha, det bliver en grim tid for digge bassen... han er så bange for fyrværkeri... og stresser meget op over det... :o(

  • #8   15. dec 2008 sån er det jo bare i byen

  • #9   15. dec 2008 ja og det er netop pga den holdning at det er et problem ( den holdning der lyder noget i stil med 'jeg er ligeglad med alle andre end mig selv") deter fandme en sær mentalitet at ha

  • #10   15. dec 2008 Pernille C... Det er lovligt at fyre af fra starten af december (mener det er d. 1 el. 5) og indtil starten af januar

    Men ja... det skulle sku forbydes... man skulle kun måtte fyre af fra d. 29 dec...


  • #11   15. dec 2008 Kender det alt for godt.
    Kessler som i forvejen er enormt usikker, og har svært ved at blive renlig, da ALT er farligt udenfor - der gjorde han han krøb langs jorden osv.

    Nu er det ENDELIG blevet bedre, og vi har næsten ingen våde uheld herhjemme, plus at biler, træer og andre ting udenfor ikke er farlige..

    MEN, efter de er begyndt at fyre af rundt omkring ørene på os, så tør Kessler ikke enagng at vise tegn på at skulle ned og tisse. Og når han gør det, løber han ud og tisser og prøver at løbe tilbage, om jeg så har en masse lækre godbidder med for at lokke. Øv smiley
    Så er vi næsten tilbage hvor vi startede..

    Vi er dog begyndt på serene-um, for at se om det hjælper og vi krydser fingre og tær !


  • #12   16. dec 2008 Hailie.... Hm, jeg mente først det var lovligt mellem jul og nytår. Altså fra den 24. til den 1.

  • #13   16. dec 2008 Tina-Hm... Pokkers også.... Nåh men så er der jo ikk så meget at gøre.

  • #14   16. dec 2008 Tina- Præcis.... Jeg tør knap gå uden for en dør efter mørkets frembrud for tiden.

  • #15   16. dec 2008 Jep jeg har så lige været ud at skændes med en nabo pga af det...
    Spurgte ham først pænt om det ikke var lidt tideligt at starte... næ det mente han sgu sådan set ikke at det var... ok men hvis jeg nu fortalte at jeg havde en hund der sad og rystede af skræk inde i huset om han så ikke ville stoppe... næ for det var han da pisse ligeglad med... så blev jeg sur og spurgte om han slet ikke tog hensyn til andre... jo det mente han da bestemt at han gjorde... ok og du mener at det her er at tage hensyn til andre...så blev han lidt mundlam... så sagde jeg til ham at jeg syntes at han skulle stoppe det fis, og at det nok også ville gøre det mere flot og sjov når vi rent faktisk kom til den 31. ... så fik jeg besked på at jeg da bare kunne fise af og tage et andet sted hen med min møgkøter...
    Jeg havde så lige læst inde på den side som Tina linker til, og kunne så fortælle ham at han ikke overholdt lovgivningen da der bestemt ikke er 10 meter mellem rækkehusene og derfor ikke kunne være de 10 meters afstand som der skal være... ja og hva så fyrre han rigtig flabet af... ja så ringer jeg til politiet næste gang du fyrrer af...
    Så gik han sgu ind og har ikke hørt fyrværkeri siden... mmm dejligt... men er sgu overrasket over at han tror på at politiet har tid til at komme ud til sådan noget... for det tror jeg godt nok ikke på


Kommentér på:
det er fandme træls

Annonce