{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

hold da op behold aldrig en hvalp af {{forumTopicSubject}}

hej ja jeg er helt brugt tror aldrig at vi beholder en hvalp fra nogen af vores hunde mere vores gizmo er bare så ked af det da hans mor ikke må være sammen med hende da hun er gået i løb og han skriger bare fordi han elsker sin mor så højt min mand har brugt mest af dagen på at sy tissebælte men da han ikke er så stor passer ingen ting passer og tissemanden sidder for langt inden mellem bene er den eneste løsning at holde dem i hvert sit rum men hvor er det bare syn for ham at han skal være så ked af det men tør bare ikke tage nogen chancer overhoved men det har sku været hård lærdom men gizmo er sku dejlig men det er bare for bøvlet når de er så knyttet nu håber jeg snart at hun mener det er slut med denne løbetid syntes ikke det ellers er så slemt men det er simpelthen fordi hun er hans et og alt kh sanne

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hold da op behold aldrig en hvalp af
  • #2   27. jul 2009 de kommer heller ikke sammen da det bare ikke fungere og selv om han kun er 5 mdr vil jeg ikkke kunne stole på at han er for lille til at parre for der er jo ingen sikkerhed for dette jeg har læst om en terrier der parrede som 6 mdr men det skær sku i mit hjerte at han skal være så ulykkelig vi prøver på at dele lige vægtig mellem tæverne og drengene men det er bare ikke godt nok i hans øjne og nogen gange lukke jeg min ene tæve sammen med hende da hun er rigtig god ved ham og vi prøver at give ham lidt ekstra men det er heldigvis halvvejs men hårdt med 3 hanhunde og 3 tæver men det plejer så alligevel ikke at være så slemt men syntes nu også tæverne er total åndsvag da de parre hinande døgndrift ind byrdes og liva hun er fuldstændig som et lille barn når de andre er i løb når hun så selv kommer er hun muggen trist og meget lidt snaksagelig alt hænger bare på hende men legen er sjov når det er de andre tøzzer der er i løb men nu mangler jeg bare lige at hende der er i løbetid bliver færdig så kommer de næste to nok løbet af næste mdr suk heldigvis er det kun 2 gange årligt med det her cirkus men det der er hårdeste er sku lille gizmo kh sanne

• #3   27. jul 2009 Jeg bruger når vi har en løbsk tæve, en løbetidsdragt til hannen, og jeg synes den er meget sikker, man kan evt. sy den ind hvis der er steder den sidder for løst.
    (link fjernet)

Jeg bruger nedenstående mavebælte med et bind i indenunder dragten.
    (link fjernet)

Hvis hannen slet ikke får lov at være i samme rum som tæven, hyler han meget højt konstant, så vi kan ikke holde dem adskilt, kun i korte tidsrum af gangen.

Men jeg lader dem aldrig alene sammen ved løbetid når jeg ikke er hjemme uanset dragt osv., for intet er jo ikke 100% sikkert, så jeg lader dem ikke sammen uden jeg er hjemme og kan holde øje.

Måske sådan en løsning også kunne være løsningen for Gizmo, så han kan få lov at være sammen med din mor bare noget af tiden, så han ikke bliver for ked af det.

• #4   28. jul 2009 bæltet er det vi har prøvet at lave i dag men der sidder tissemanden for langt inden under bagbeenene men dragten kunne måske være løsningen for ham nej vil slet ikke tur at sætte dem sammen mens vi ikke er hjemme der er deet kun en vej men det kunne jo være dejligt at han lige kunne få lov at putte bare lidt ved sin mor tusinde tak for oplysningen med dragten kh sanne

• #5   28. jul 2009 lille Gizmo... trøste krammer til dig lille mand..

• #6   28. jul 2009 Selv tak Sanne, håber dragten kan fungere for jer også, jeg synes jo den er genial. smiley

• #7   28. jul 2009 hehe.. kender godt problemet, min Lupo er også sååå ulykkelig når Kelbi er i løbetid, han kan simpelthen ikke leve uden hende tror jeg :o)

Ida: den der dragt ser da super fin ud, tror jeg vil prøve at bestille en. fås den kun i den ene størrelse og passer den til chihuahua ??

• #8   28. jul 2009 Den fås i flere størrelser, du kan se de forskellige størrelser her. smiley
    (link fjernet)

Den jeg har er 29 cm, og en del for stor, så jeg måtte sy den ind flere steder.
    Inden næste løbetid vil jeg bestille flere af dem, men i størrelse 26 cm, tror jeg passer fint i størrelsen til de fleste chihuahua.

• #9   28. jul 2009 Hov nej, tjekkede lige dragten den jeg har er da 32 cm, men jeg tror jeg skal helt ned i 26 cm for at den sidder perfekt uden jeg behøver sy den ind.

• #10   28. jul 2009 Hej smiley
    Jeg synes Ida's dragt ser super smart ud! Men, ville ikke turde lade dem være sammen hvis vi ikke var hjemme (!!), selvom han har dragten på. Men underopsyn tror jeg dragten er kanon god smiley

KH Ann-Sophie smiley

• #11   28. jul 2009 Hej Ann-Sophie, det gør jeg bestemt heller ikke, lader dem alene sammen, selv om han har dragt på. Og ja den er super god til når man selv er hjemme og løbende kan holde opsyn smiley

Kommentér på:
hold da op behold aldrig en hvalp af

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce