{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

Træne indkald! HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

håber det okay jeg skriver her inde..

jeg er den heldie ejer af en dejlige Beagle tæve på 2år, hun er meget lærenem og kan en masse tricks, meeeen jeg kan simpelthen ik få hende til at komme når jeg kalder, hun går ALDRIG fri og hun elsker ellers at bare løbe derud af, men jeg tør ik slippe hende fri for når først hun finder ud af hun er fri så stikker hun af og så starter ejer efter hunden "legen" smiley

jeg ville rigtig gerne træne indkald med hende, så alle gode råd er velkommen, jeg ved godt man skal have en rigtig lækker godbid klar men freja har allergi og må kun få sit tørfoder...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle sofabord 350 kr.
  • Ophængning af spisebords lampe 300 kr.
  • Gardin og lamper i beton vægge 2.000 kr.
  • loftlampe 714 kr.
  • Rengøring 800 kr.
  • Opsætning til en loftlampe 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træne indkald! HJÆLP!
  • #3   15. maj 2009 det havde jeg slet ikke tænkt på, det da et forsøg værd.. smiley

• #5   16. maj 2009 Hej lige hurtigt så er det sådan min træner, træner beagler på min hundeskole som er for beagler. Jeg går der nemlig selvom Bianca ikke er en Beagle.
    Og det har hjulpet på nogle af Beaglerne.
    Håber det hjælper.

• #6   16. maj 2009 snak med din dyrlæge om evt at teste godbidder, victor har også allergi og der er altså nogen gange der er ting de godt kan tåle!! vi startede også med kun at køre på tørkost. Nu spiser han både rejer, grøntsager, frugt og hestekødben smiley det kunne jo ihvertfald hjælpe lidt!!

og så træn evt i nogle af de mange indhegninger der er rundt omkring så ikke hunden påvirkes af at du er bange for den skal løbe væk!! det kan jo være den syntes fangeleg er sjovt, men er det også sjovt når mor løber den anden vej???

Kommentér på:
Træne indkald! HJÆLP!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce