{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

fældning--hjælp!!!!! {{forumTopicSubject}}

vi har barfet siden sidst i oktober 2008,det har hjulpet helt fantastisk på den Xelmas tænder og tandproblemer.
Dengang jeg satte mig ind i "Barfens mysterier og velsignelser",stod der også at hunden ville skifte/fælde pels,når man begyndte at barfe,det skete ikke for Xelma,men nu fælder hun i mega stor stil,hun er meget tyndpelset nu på halsen og ned til maven,resten af pelsen er også meget tynd nu,er der nogen der har en forklaring?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fældning--hjælp!!!!!
  • #1   20. apr 2009 jeg tror alle hunde fælder nu, vores fælder også helt vildt, men det kan være du skal give hende noget mere olie i maden, det plejer at hjælpe hvis de er tøre i huden og fælder meget.

  • #2   20. apr 2009 jeg hælder masser af olie på hende,lammefedt vil hun overhovedet ikke have,jeg giver hende også B-vitaminer og intet hjælper,det underlige er at vores 2. hund,hendes søn,IKKE fælder,han er kastrat,og "samler" sammen til kastratpels,og den kan heldigvis, i al stilfærdighed,strigles,men hendes pels ligger over hele huset,hvad enten hun bliver striglet eller ej,støvsugeren kører på højtryk,min mor,som er hyppig gæst,møder op iført stort forklæde !!

  • #3   21. apr 2009 Jeg ved da heller ikke hvad det kan være. Men Gizmo havde en ordentlig fældeperiode på en 14 dage-3 uger for nyligt og det er da gået i sig selv igen heldigvis :). Synes det er lidt fantastisk så hurtigt de kan omstille sig. Vi kom hjem til DK i januar fra Vietnam hvor han er opvokset, så han har jo ikke kendt noget til årstidsskift men bare fældet jævnt hele tiden. Det gør han da stadig, men slet ikke i samme grad :), behøver ikke støvsuge hver dag mere, heller ikke selvom jeg har mørke gulve og en hvid hund hehe.

  • #4   21. apr 2009 Kikkie fælder altid meget under og efter en løbetid (nu!) Jeg giver et helt æg 1 gang om ugen (gør jeg altid, også når hun ikke er i løb) og lidt olie i maden (kun i denne periode), men jeg synes nu at hun bliver pæn igen bagefter.
    Så jeg troede egentlig "bare" at det havde noget med løbetiden at gøre. Det kan jo være jeg kan blive klogere her.


Kommentér på:
fældning--hjælp!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce