{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

hjælp fældning!! {{forumTopicSubject}}

hej alle zusammen.
Kenya min elskede lille vapse er begyndt at fælde totalt uhæmmet (udover hendes 3 store fælde perioder) det har jeg aldrig oplevet før. der går nærmest ikke en halv dag før der skal støvsuges igen og sofaerne ligner vattotter hele tiden. giver snart op hun for royal canin og lakseolie fra dyrlægen. hvad ellers kan jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp fældning!!
  • #2   7. jun 2011 Sidste år gik der også helt kludder i Zenas fæld på grund af vejret. Jeg fik et råd fra en opdrætter som jeg nu vil give videre til dig smiley Ølgær. Det har et højt indhold af B-vitamin, og det hjælper på at forkorte hundens fælde periode til et minimum. Jeg giver Zena det i form af en silica tablet (købt hos matas). En pille dagligt til 10 kg. Det har virket helt fantastisk på Zena!!!

  • #3   7. jun 2011 Anja f det vil jeg prøve smiley
    dkk tavlesnob... vi har lige skiftet foder, vi bruger en furminator hver dag og hun skal bestemt ikke klippes smiley kan ikke forstå hvordan det kan lade sig gøre at tage en hel pose underuld af og så stadig ha hår OVERDETHELE!! smiley

    men tak for rådene alle sammen håber der er noget der virker


  • #4   7. jun 2011 Anne, vær opmærksom på at en furminator kan være rigtig hård ved huden på hunden, og derfor anbefales det at man ikke bruger den dagligt… Jeg er også en stor tilhænger af den fordi den virker fantastisk på alt det underuld, men jeg er efterhånden støt på et par tråde her inde hvor fortvivlede hundeejere har opdaget små sår og sågar vabler der skyldes for hyppigt brug af furminatoren.
    Derfor har jeg selv valgt kun at bruge den hver anden dag, og så benytter jeg en fin karte til katte de andre dage smiley Indrømmet karten er ikke lige så god, men dem til katte er klart at fortrække, og af en eller anden grund syntes Zena også at den er mere behagelig smiley


  • #5   7. jun 2011 Er hun steriliseret ?
    Det er nemlig noget der virkelig kan lave kludder i fældningen.... har jeg erfaret


  • #6   7. jun 2011 niks hun er ikke steraliseret smiley

    Anja f.... det vidste jeg slet ike tusind tak for info smiley


Kommentér på:
hjælp fældning!!

Annonce