{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

I syv sind {{forumTopicSubject}}

Jeg er kommet meget i tvivl om hvad jeg skal gøre,og det er ellers noget jeg aldrig er.Jeg har 3 dejlige Ambull.Mor -Far -og Søn.Min gamle hanhund fik jeg kastrret da han blev fuldstændig sex tikseret,både overfor mennesker og andre mærkelige ting da han havde parret bare 1 gang,nu går det fint og han har ingen nykker mere.Så har jeg Harley der bliver 2 år her til maj.Når min tæve er i løbetid kommer han på ferie hos min datter,og det syntes jeg er uholdbart i længden,og dr kommer måske problemer senere hen med de 2 drenge,Skal jeg lade ham miste "BOLLERNE" Han er sød og rar,eller er det syndt.Er også bange for at jeg pludselig står overfor problemer,jeg ikke kan overskue.Derfor beder jeg om jeres mening.På forhånd tak(jeg er alene,derfor også lidt svære) Hilsen Jytte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I syv sind
  • #1   30. mar 2009 min dreng bor sammen med tre tøser, de små er nu ikke kommet i løbetid endnu med den store dame er, og de bor sammen uden problemer, de er jo selvfølgelig ikke alene.. hvor gammel er han?

• #2   1. apr 2009 Hej gitte.Harley bliver 2 år D.20 maj.Men han er begyndt at blive en smugle dominerende,og trækker rundt med hende i nakkeskindet og indimellem finder hun sig bare i det,og andre gange er det bare for meget.det er jo hendes søn,så der skal bestemt ikke ske noget,derfor sender jeg hende på ferie når hun er løbsk,hvad syntes du??????????

• #3   1. apr 2009 kan godt lyde som om du skal overveje at kastere ham så.. men det kan man selvfølgelig bedst selv beslutte.. du kan evt. rådføre dig med din dyrlæge..

Kommentér på:
I syv sind

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce