{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

hjælp til special foder {{forumTopicSubject}}

hej alle

har lige været ved dyrlægen med Tyson i dag... Hans slidgigt er blevet være og han har også en mus i venstre skulder... Så nu skal han på en masse smertestillende i et par uger, special foder og Zoletil injektioner i 4 uger... og ingen leg og træning i mens.. øv øv...

Mit spørgsmål er så: Er der nogen af jer der kender en hjemmeside eller en butik hvor man kan købe Hill's Prescription Diet J/D foder billegere end hos dyrlægen?

Mvh sanni og Tyson

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til special foder
  • #1   6. feb 2009 Efter hvad jeg ved så kan Hills's diæt foder kun købes hos dyrlægen.

• #2   6. feb 2009 Jeg mener du kun kan købe Hill's Prescription Diet hos dyrlægen, men der må da være andre produkter er svaret det, du må ned til dyrehandlen og spørge af.

• #4   6. feb 2009 okay så... tænkte nok at det skulle hentes hun ham,... det er bare ca 250 kr dyrere end det han plejer af få.. Pyh.. håber bare det hjælper på hans smerter så

• #5   6. feb 2009 Hills j/d kan kun købes hos dyrlæger, da det er speciel foder

• #6   6. feb 2009 jamen så må jeg heller bare købe det der, når det er det jeg har fået besked på at fodre med...

• #7   6. feb 2009 Jeg har hørt om en del hvor der har været en positiv effekt af at foder med Hills J/D og efter ret kort brug af det også.

• #8   6. feb 2009 Du kan købe det i Maxi Zoo, der er det lidt biligere end hos Dyrlægen.

Vi brugte Hills i starten, men er skiftet til "Olivers" med super resultat for pelsen og så smager det åbenbart bedre! Det er ikke billgere end Hills!

Held og lykke i foder junglen!

• #9   6. feb 2009 Tak Louise... Tør ikk skifte, dyrlægen har lige sagt i dag at han bliver nødt til at skulle på diet så vi måske kan undgå en operation

• #10   6. feb 2009 Enig med mopsejer, de må ikke sælge diætfoder i dyrehandleren.
    Det er sku heller ikke altid de skarpeste knive der står bag disken sådanne steder, og hvordan skulle de have nogen mulighed for at diagnosticere så de kan vejlede dig mht. diæt foder?

• #11   6. feb 2009 Louise: Man kan da ikke købe Hills j/d hos maxizoo.

Jeg har også kun hørt godt om j/d

• #12   6. feb 2009 har været inde på hjemmesiden og læse om det... Tro mig jeg lytter oz til dr. dyr... han må vide bedst og jeg stoler på at han kan hjælpe min lille vaps

• #13   8. feb 2009 Jeg ved at man kan vælge et alm., foder med et højt glucosaminindhold og supplere med ekstra glucosamin og olier men når alt kommer til alt så koster det lige så meget.

Noget andet er at du måske skulle overvejer om hvornår det er nok at lade ham gå med slidgigten og leve et liv på medicin. Jeg har selv hund med slidgigt - dog ikke slemt, men i perioder med svingende humør og ømme forben. Der har dog ikke været noget siden vi begyndte at svømme og så fodre jeg med Rottweilerfoder som indholder mere glucosamin end alm. adult. Men en ting er sikkert - begynder han at være utilregelig og have flere dårlige dage end gode så er det farvel.

• #14   8. feb 2009 men jeg synes godt nok det er en tidlig alder han allerede døjer i så han bliver nok ikke så gl. Min han er snart 8 og det startede for ca ½ år siden. Fakta er jo devsærre at alle hunde får slidgigt i den ene eller anden grad

• #15   9. feb 2009 linda a... Jeg har ikke planer om at lade ham lide for min skyld, men jeg er villig til at prøve alt for at hjælpe ham til et liv uden smerter... For der er to grunde til at jeg ikke vil sige farvel til ham... 1 Jeg fik ham af min nu afdøde mand, som betød alt for mig, så nu er det hunden der har overtaget den plads... og 2 jeg syns han er for ung til at få fred nu, han fortjener at leve et par år endnu, også selvom det betyder 2 år på smertestillende midicin... det havde været noget andet hvis han var 6 eller 7 år... Ved godt at jeg nok ikke skal regne med at have ham de næste 10 år, men jeg bliver nødt til at skulle vænne mig til tanken om ikke at have ham længere, og det sker kun hvis der virkelig ikke kan gøres noget for ham....

• #16   9. feb 2009 Sanni. Det er jo helt din beslutning men husk nu ikke for en hver pris... Man kan desværre ende med at få en argressiv hund pga den går med smerter og så er den tid man har ekstra med hunden absolut ikke det hver. Hverken for hund eller ejer. Men det er da et forsøg værd

• #17   9. feb 2009 landa... jeg vil heller ikke holde ham i live for hver en pris... Jeg bliver bare nødt til at skulle vænne til tanken om ikke at have ham længere... Det er en meget hård tanke at tænke, men ved oz godt at det bliver realitet en dag...

Kommentér på:
hjælp til special foder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce