{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
928 visninger | Oprettet:

Dække?!? {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har sat og søgt herinde længe for at finde et indlæg om hvordan man får sin hund til at dække... nogle der har nogle gode råd? Kender ikke rigtig metoden man bruger, så ville være rigtig dejligt hvis i kunne dele lidt ud af jeres erfaringer.. på forhånd tak smiley

Mvh. Lars & Lola smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dække?!?
  • #1   18. jan 2009 træn med godbider... hver gang hun så dækker så ros hende og gør det nogle gange... lajka lærte det meget hurtigt... godbidder og ros er vejen til tricks smiley de lære hurtigere end man sådan li regner med smiley

• #2   18. jan 2009 Det letteste er at lære hende SIT først, så tager du en godbid, fører den overhovedet på hende og langsomt ned mod gulvet, når hun så ligger ned, så roser og giver du hende godbidden.

• #3   18. jan 2009 Okay mange tak for jeres hjælp smiley Hun kan godt sitte, så det er altid noget.. vil lige prøve det som du sagde Jeanette smiley

• #4   19. jan 2009 og så så tæt på hunden krop såmuligt, så den ikke rejser sig.. fører du guffen ned ad...
    Og jeg vil bestemt !! ikke anbefale at man begynder og trække eller lave små ryk i hunden...
    Husk det skal være sjovt til træne... for jer begge... *ss*

• #5   19. jan 2009 Ja selvfølgelig... kunne aldrig drømme om at gøre noget mod hendes egen vilje.. Men vi morer os rigtigt når det er, og hun elsker at tilfredstille mig med hendes tricks osv.. så det er helt klart en meget positivt indstillet mops.. men er de fleste Mops jo nok! Det er også det der gør dem så dejlige smiley en gang Mops, ALTID Mops smiley

• #6   19. jan 2009 Ja da vi skulle lære Louis det, så lavede vi nogle små pølsestykker (pølser er en af hans svagheder hehe). Og så lærte vi ham "sit". Da det så sad der, så bad vi ham sitte, og så føre med hånden ned (med godbiden) mens man siger dæk. Det gjorde vi få gange så virkede det smiley Ogselvfølgelig rose hver gang osv.

• #7   25. jan 2009 Mange tak for alle jeres gode råd smiley og Forresten Betina. Jeg har gjort det på samme måde som dig og Lola er med på den nu smiley Hun ved godt at hun skal dække når jeg peger ned af med min finger smiley Og hun læser nemlig også kun mit krops sprog næsten.. men bare man kan kommunikere med hianden, så er det rart smiley

Kommentér på:
Dække?!?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce