bange!! {{forumTopicSubject}}
hej
en af mine venner har får over et år siden anskaffet sig en bulldog tæve, fra samme sted som jeg fik min basse.
hun har altid været meget sky og bange. men når hun vænder sig til en er hun super sød og springer rundt og pjatter og er meget opmærksomheds krævende.
hun er super sød men hun har hoppet på mine hunde og min venindes og andre. selvom de var gode venner i lang tid så kom det en efter en at hun ikke kunne med vores.
problemet er at min ven nærmest ignorere det. altså han er ked af hun ik kan med andre men han gør intet ved det, selvom han har fået piller af lægen har han ikke prøvet dem.
han vil til at i militæret og regner med at hun kan bo rundt omkring.
jeg har prøvet at forklare ham at det er en rigtig dårlig ide da hans hund ikke er typen som kan bo rundt omkring fordi hun er som hun er. men han bliver pisse sur på mig og han tror jeg siger han er en dårlig ejer men det har jo intet med ham at gøre, jeg tænker jo kun på hunden.
er der nogle der kan hjælpe for jeg syntes jeg har prøvet alt.
okt 2005
Følger: 21 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 46 Svar: 533
Hmm, der er vel ikke andet end at forklare det igen og igen til din ven?!
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 3 Emner: 55 Svar: 302
den får piller eller burde men han glemmer at give dem, for at slappe mere af fordi den er så nervøs og så også for ikke at springe på andre hunde.
hun springer ikke på alle bare dem hun kender som vores. jeg tror ikke hun gør det fordi hun er ondt men tror det er fordi hun er bange og ikke ved hvordan hun skal bruge hundesprog for at sige nej feks. så springer hun bare på dem istedet.
bange!!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside